خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا:

هنرمندان نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: هنرمندان نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی از طریق تولید آثار فاخر هنری دارند و این امر بر رسالت و وظیفه هنرمندان می افزاید.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۳۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

به گزارشخبرگزاری بسیج از شهرضا، شامگاه چهارشنبه همایش«شبی با هنرمندان» در تالار فرهنگی فجر با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، مسئول بسیج هنرمندان استان، مسئولان شهرستان، هنرمندان و بسيجيان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضادر این همایش اظهار کرد: هنر شما هنرمندان در ملکوت قیمت بالایی دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر دلدار افزود: خداوند به هنرمندان دو نعمت فرصت و زندگی و توانایی و هنر عطا کرده است که باید آن هنر را در راه درست به کار گرفت.

وی بیان کرد: خداوند نعمت انقلاب را به ما داده است و این انقلاب فرصتی را برای ما ایجاد کرده که هنر را در مسیر خود اجرا کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا خاطرنشان کرد: هنرمندان نقش مهمی در راستایترویج فرهنگ اسلامی از طریق تولید آثار فاخر هنری دارند و این امر بر رسالتو وظیفه هنرمندان می افزاید.

ویبا بیان اینکه سه دسته هنرمند در سطح جامعه داریم، بیان کرد: نخست هنرمندانی که با هنر خودشان را نشان می‌دهند، دوم هنرمندانی که برای شیطان کار می‌کنند و سوم هنرمندانی که خدانما هستند.

حجت الاسلام دلدارتصریح کرد: از هنر باید برای شناخت خدا استفاده کرد و اگر نکردیم جزو خاسرین هستیم.

وی بیان کرد: هنر موجب ایجاد آرامش در روح هر انسانی است و خداوند کهخود هنرمند اصلی است، هنر را در ذات تک تک مخلوقات قرار داده است.

ارسال نظرات