خبرهای داغ:

برگزاری جشن سقا برای دومین سال متوالی در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسمی که به مناسبت روز سقا برگزار شد گفت : شرکت آبفا استان اصفهان به وزارت نیرو پیشنهاد داد که ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) را روز سقا نامگذاری نمایند ، این در حالیست که شرکت آبفا استان اصفهان ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) را برای دومین سال پیاپی جشن گرفته و از افرادی که در امر آبرسانی بسیار تلاش می کنند بعنوان سقای برتر تقدیر به عمل می آورد .
کد خبر: ۸۶۷۶۷۲۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، هاشم امینی با تأکید بر الگو برداری از حضرت ابوالفضل العباس(ع) خاطرنشان ساخت: حضرت ابوالفضل العباس(ع) جانباز واقعه کربلا با اعتقاد راسخی که داشت در راه اهداف خود گام برداشتند .

وی با تقدیر از 40 سقای برتر آبفا استان اصفهان گفت : در روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) از 40 نفر از فعالان صنعت آبفا استان اصفهان که در اقصی نقاط استان تلاش بسیاری در جهت برخورداری مشترکین از خدمات آبفا به خرج دادند تقدیر می شود انتظار می رود این سقاهای برتر همچنان به فعالیتهای مؤثر خود ادامه دهند و مابقی کارکنان هم از این که توفیق سقایی به آنها داده شده سپاسگزار باشند و با تمام وجود سعی نمایند خدمت رسان خوبی برای مردم باشند.

همچنین در جشن روز سقا علاوه بر تقدیر از سقایان برتر شرکت آبفا استان اصفهان از 48 نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که هم اکنون در شرکت آبفا استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند از رشادت های آنها هم در دوران دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد .

بنابراین فعالان صنعت آبفا استان با تأسی از شاخص های بارز رفتاری آن حضرت مانند تقوا، ایثار، وفا و تعهد به فعالیتهایی که بر عهده آنهاست بپردازند . مطمئناً اگر کارکنان شرکت این خصیصه های بارز اخلاقی حضرت ابوالفضل العباس(ع) را سرلوحه انجام کارها قرار دهند وظایف محوله به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد چرا که تقوا، تعهد، ایثار و دقت مانع از اهمال کاری می شود و اینچنین فعالان این عرصه می توانند با تلاش جمعی زمینه های ارتقا و توسعه خدمات آبفا به مشترکین را فراهم سازند .

ارسال نظرات