خبرهای داغ:
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و بسیجیان شهرستان فریدونشهر امروز با حضور سردار علی پاشا محمدی، رئیس بسیج عشایری کشور ، در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۵۳۲۶۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از فریدونشهر ، به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولین ، واحدهای منتخب بسیج دانش آموزی و اقشار مختلف بسیج در سپاه ناحیه فریدونشهر برگزار شد.

سردار علی پاشا محمدی ، رئیس سازمان بسیج عشایری کشور که مهمان ویژه این مراسم بود ضمن تجلیل از حماسه سازی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل تصریح کرد :رزمندگان با استقامت و پایداری به دشمنان اسلام ثابت کردند که مردم ایران تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و از کشور و ناموس خود دفاع خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ ما هستند، این‌ها جوانان خود را در راه دفاع از اسلام، قرآن و کشورشان فدا کردند تا ذره‌ای از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتد.

در پایان برنامه هم بیانیه بسیج عشایر شهرستان در پیروی همگان بویژه مسئولین از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرائت شد.


ارسال نظرات