خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

جوانان اعمال مسؤولان را در راستای حرکت در راه شهدا رصد می‌کنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: جوانان و نوجوانان اعمال ما مسؤولان را رصد می‌کنند که در چه مقاطعی شعار می‌دهیم و در چه زمان‌هایی راه شهدا را می‌پیماییم.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۷۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی شیروان در حاشیه برنامه هر هفته چند افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تداوم سیره شهدا نیاز به شناسایی شهدا و اهداف آن‌ها دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در راستای شناخت آن‌ها و منویات مقام معظم رهبری است، افزود: همه ما موظفیم تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدمی برداریم و اقداماتی را انجام دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهانبا اشاره به نام‌گذاری خیابان‌ها به نام شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: این اقدام پسندیده‌ای که شهرداری مرکزی، شهرداری منطقه و همیاری مردم داشتند، یکی از مصادیق زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهداست.

وی تأکید کرد: امیدواریم این حرکت‌ها با محتوای خوب ادامه داشته باشند و صرفاً یک اقدام نمادین نباشد؛ جوانان و نوجوانان اعمال ما مسؤولان را رصد می‌کنند که در چه مقاطعی شعار می‌دهیم و در چه زمان‌هایی راه شهدا را می‌پیماییم.

شیروانیان در پایان خاطرنشان کرد: برای تمام مسؤولان آرزوی موفقیت داریم و از نوجوانان می‌خواهیم که با مطالعه زندگی‌نامه شهدا، کتاب‌های منتشر شده در وصف شهدا و مرور خاطرات این عزیزان با سیره عملی شهدا آشنا شوند تا هرچه بیشتر ریشه‌های این انقلاب در جهت مبارزه با استکبارستیزی مستحکم‌تر شوند.

ارسال نظرات