خبرهای داغ:
همایش اقتصاد مقاومتی بخش باغباران

ایجاد طرح بسیج همگام با کشاورز

دی ماه 95 همایش اقتصاد مقاومتی با حضور دهیاران بخش باغبادران و سخنرانی سرهنگ صفرپور در حوزه بسیج باغبادران برگزار شد
کد خبر: ۸۸۰۶۴۱۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان،22دی ماه 95 همایش اقتصاد مقاومتی با حضور دهیاران بخش باغباران و سخنرانی سرهنگ صفرپور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان در حوزه مقاومت بسیج شهدای باغبادران برگزار شد .

در این مراسم سرهنگ صفرپور به بیان راهکارهای مختلف در خصوص اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفتند: یکی از این راهکار ها کمک کردن به مردم روستا ها جهت بهتر کشاورزی کردن است و برداشت محصول خوب وبا کیفت است .

صفرپور افزود: باید با «ایجاد طرح بسیج همگام با کشاورز »به اجرای آموزشهای مورد نیاز برای مردم روستاها پرداخت تا اول راه و روش بهتر کشت کردن و بهتر برداشت کردن را یاد بگیرند و مجوز لازم جهت کار خود را از مراکز ذی صلاح دریافت نمایند.

فرماندهی ناحیه لنجان خاطر نشان کرد: شناسایی گشت مورد نیاز و سازگاربا محیط روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در این خصوص تحقیق مورد نیاز انجام شود تا خسارت احتمالی به حد اقل برسد.

ودر پایان از حضور دهیاران بخش باغبادران تقدیر وتشکر نمودند واز ایشان خواستند تا با همکاری بسیج بتوان این آموزشها را به مردم روستا بدهند تا بتوانند از وامهای پراداختی توسط بسیج کمال استفاده را بکنند و شغلی برای جوانان ایجاد بشود.

ارسال نظرات