خبرهای داغ:
امام جمعه زاینده رود

باید با اقدام انقلابی و جهادی گلایه ها ی مردم را رفع کرد.

حجت الاسلام صفر زاده امام جمعه شهر زاینده رود لنجان می گوید: مردم از تبعیض، از کم‌کاری، از بی‌اعتنایی به مشکلات، پیش نرفتن کارها، اشرافی گری، بی صداقتی، تخریب یکدیگر، بیکاری، رکود و از گرانی گلایه مند هستند و باید با اقدام انقلابی و جهادی این گلایه ها را رفع کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۱۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، حجت الاسلام صفرزاده امام جمعه زاینده رود شهرستان لنجان در خطبه های این هفته  با بیان اینکه مردم از برخی رفتارهای مسؤولان گلایه دارند تصریح کرد: مردم از تبعیض، از کم‌کاری، از بی‌اعتنایی به مشکلات، پیش نرفتن کارها، اشرافی گری، بی صداقتی، تخریب یکدیگر، بیکاری، رکود و از گرانی گلایه مند هستند و باید با اقدام انقلابی و جهادی این گلایه ها را رفع کرد.
 خطیب نماز جمعه زاینده رود با اشاره به موضع گیری های اخیر برخی از مسؤولان در خصوص آشتی ملی در کشور گفت: هر مسؤولی که با سخنش و یا با عملکردش بخواهد بهانه به دست دشمن بدهد و زمینه نفوذ دشمن را فراهم کند، بدون تردید گناه بزرگی را مرتکب شده است و مانند فتنه گران ۸۸ منفور ملت خواهند بود و ملت با بصیرت ایران آن ها را پس خواهند زد.

حجت الاسلام صفرزاده موفقیت های شخصی و اجتماعی را نشات گرفته از توجه به جهاد در جامعه دانست و تصریح کرد: پیروزی ثمره آمادگی معنوی است و هرچه معنویت در جامعه افزایش پیدا کند، زمینه پیروزی های زیادی در تمام ابعاد شخصی و اجتماعی در جامعه حاصل خواهد شد.

  خطیب جمعه شهر زاینده رود با تاکید بر اهمیت جهاد از منظر قرآن گفت:جهاد در راه خدا قدرت معنوی انسان را بالا می برد.

امام جمعه زاینده رود با تاکید بر نقش جهاد در زندگی اجتماعی مسلمانان تاکید کرد: جهادی عمل کردن با شرط گذاری، گزینشی عمل کردن و عمل را، به چیزی محدود کردن سازگار نیست، و باید بدانیم که اگر رزمنده و جهادگر آمادگی خود را به شرایط  محدود کند نمی تواند کاری جهادی انجام دهد.

وی نماز جمعه را قرارگاهی برای کار جهادی و در جهت تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: از آن جایی که انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه دشمنان اسلام قرار دارد، همه باید در حال جهاد باشیم، این جهاد نیاز به یک قرارگاه دارد، نماز جمعه قرارگاه این جهاد است و نیروهای عمل کننده آن در واقع همان نمازگزاران نماز جمعه هستند.

ارسال نظرات