خبرهای داغ:
امام جمعه موقت فریدونشهر : تفکر مقاومت منجر به شکست داعش شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۳۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ؛ حجت الاسلام احمدرضا عالمی در خطبه های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعش گفت: مقاومت در برابر بزرگترین و مجهزترین گروه تروریستی جهان منجر به شکست این گروه شد.

وی اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری عربستان، ترکیه، آمریکا و هم پیمانان ایشان برای حمایت از داعش در منطقه رقمی بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار بود اما نصرت الهی به کمک رزمندگان جبهه مقاومت آمد و با کمک فرماندهان نظامی ایران همچون سردار سلیمانی و سردار همدانی و فرمان جهاد علمای عراق همچون آیت الله سیستانی، بسیج مردمی شکل گرفت و داعش را که موفق شده بود در ابتدا قریب به اتفاق خاک سوریه و بخش عظیمی از خاک عراق را تصرف کند، به خاک مذلت نشاند.

تفکر بسیجی قدرتمندترین گروه تروریستی جهان را به خاک مذلت نشاند

خطیب جمعه موقت فریدونشهر به مناسبت هفته بسیج، بسیج را تفکری خواند که محدود به افراد با عنوان «بسیجی» نیست و تصریح کرد: بسیاری از مردم هستند که بدون ثبت نام در سازمان بسیج، صاحب این تفکرند و در زمان نیاز بسیجی وار وارد میدان می شوند.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و تشکر از مردم برای یاری حادثه دیدگان، این زلزله را آزمونی خواند که ملت ایران در همدلی و هم دردی با زلزله زدگان از آن سربلند بیرون آمدند. امام جمعه موقت فریدونشهر در همین رابطه به حضور انقلابی رهبر معظم انقلاب در میان زلزله زدگان و مشاهده وضعیت ایشان از نزدیک و بدون واسطه و هم دردی کردن با حادثه دیدگان پرداخت.

ارسال نظرات