خبرهای داغ:

احترام به همدیگر ودشمن شناسی از راهکارهای ارتقا منافع ملی ووحدت مسلمانان می باشد

جای تأسف است که برخی کشور های اسلامی با هم متحد نمی شوند و برخی ازمسلمانان همدیگر را قتل عام می کنند وبا یهود اعلام همبستگی می کنند.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۳۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مولوی ملک محمد در خطبه‌های نمازجمعه اهل تسنن در شهر سیرکان که با حضور جمعی از رزمندگان لشکر امام حسین برگزار گردید گفت: جای تأسف است که کشور‌های اسلامی با هم متحد نمی‌شوند ومسلمانان همدیگر را قتل عام می‌کنند وبا یهود اعلام همبستگی می‌کنند.
امام جمعه اهل تسنن سیرکان ضمن تشکر از حضور رزمندگان لشکر امام حسین (علیه السلام) در مراسم نمازجمعه سیرکان ادامه داد:حضرت محمد (ص) فرمودند: من مبعوث شدم که اخلاق را تکمیل کنم هر پیامبری که آمد یک خشت نهاد ومن آمدم که آن ساختمان {مکارم اخلاق}را کامل کنم.
این سخنران افزود: پیامبر اسلام به عنوان آخرین پیامبر مبعوث شد ویک الگو به تمام معنا می‌باشد .
وی در ادامه گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند اگر بهشت وجهنم را با چشمان خود ببینم ذره‌ای در ایمان من اثر نمی‌گذارد، زیرا ایمان من قبلا کامل شده است.
لازم به ذکر است حجت الاسلام رهبری به نمایندگی از لشکر مقدس امام حسین (ع) سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سیرکان بود.
وی به تشریح وضعیت سیاسی جهان پرداخت وسخنان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای را در مورد برجام ورهنمود‌های معظم له را مجددا بیان کرد.
نماینده لشکر امام حسین (ع) به شناخت دشمن با استفاده از آیات قرآن و دیدگاه امام خامنه‌ای پرداخت و ویژگی‌های آن را به ۵ دسته تقسیم کرد: ۱-دشمن دائما به دنبال بهانه گیری است ۲-دشمنان به دنبال سلطه وتسلط برکشور‌های دیگر هستند ۳-طبق آیه ۴۰ سوره اعراف دشمن قابل اعتماد نیست ۴-دشمن هرگز از شما راضی نخواهد شد مگر اینکه از آیین آن‌ها پیروی کنید ۵-دشمنان دائما در حال تغییر در روش دشمنی هستند.
ارسال نظرات