خبرهای داغ:

اطلاعیه روز قدس جمعی از دانشجویان دانشگاه های دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت امام صادق (علیه السلام)

وَمَثَلُ کَلِمَةٍ خَبِیثَةٍ کَشَجَرَةٍ خَبِیثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ مَا لَهَا مِنْ قَرَارٍ. ابراهیم /۲۶ و مثل کلمه کفر (و روح پلید) مانند درخت پلیدی است که ریشه‌اش به قلب زمین نرود بلکه بالای زمین افتد و (زود خشک شود و) هیچ ثبات و بقایی ندارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۲۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

جریان باطل در مصداق روز آن یعنی رژیم غاصب صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا از طرق مختلف و با استفاده از دیپلماسی خبیث، بیش از ۷۰ سال است که ملت مسلمان و مقاوم فلسطین را تهدید و شدید‌ترین تحریم‌ها و ظلم‌ها را برآن جامعه انسانی روا می‌دارد و مدیران و سیاست مداران جامعه جهانی درسکوت و خفقانی ذلت بار و خفت آفرین در مقابل این عملکرد جریان باطل، به نظاره نشسته اند. آنچه که سبب حیرت گشته، متاسفانه دفاع برخی از کشور‌های به ظاهر اسلامی، اما حاوی اسلام آمریکایی و نیز روشنفکر نما‌ها در داخل است که در قامت دایه‌ای مهربان‌تر از مادر جهت توجیه این نوع عملکرد جامعه جهانی و به ویژه دیپلماسی خبیث آمریکا، نقش ایفا می‌کنند. جبهه سست عنصر و نفاق چه در داخل مرز‌های جمهوری اسلامی و چه در خارج از مرز‌های انقلاب اسلامی آگاه باشد:
۱- رژیم غاصب صهیونیستی نماد و نمود عینی جریان باطل در عصر حاضر است که بنا بر وعده الهی همچون شجره خبیثه‌ای است که قرار و ریشه نیافته و بر روی زمین پراکنده گشته و نهایت و سرانجام آن نابودی است و در این عصر هر لحظه، بنا بر گفته مدیران آن رژیم غاصب، هژومونی پوشالی آنان در حال ریزش است و لرزش ستون‌های تمدن غرب احساس و سیر افول آن آغاز شده است.
۲- پیروزی امت اسلامی بنا بر سنت و قاعده الهی «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ. وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم. فتح/۲۹» در یک صدایی و هم آوایی جامعه جهانی اسلام، در مسئله فلسطین است. امروز جامعه اسلام ناب محمدی (ص) به درستی از اهمیت مسئله فلسطین به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت، آگاهی دارد و اسیر پروپاگاندای تمدن غرب و جریان غربگرا و جبهه نفاق جهت فرعی کردن مسئله فلسطین، نخواهد شد.
۳- پیروزی و اقتدار روز افزون جبهه مقاومت نتیجه استقا مت و پایمردی ملت فلسطین و خون شهدای جامعه فلسطین است. جامعه فلسطین در نهایت دراین منازعه نابرابر و نا متوازن حق و باطل، بنابر قاعده الهی «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا. اسراء/ ۸۱» فاتح میدان خواهد بود. در این راه، مقاومت و صبر مجاهدان فلسطین سبب شکستن طلسم شیطان و آزاد سازی انرژی جامعه اسلام خواهد شد که ختم و فرجام آن تقویت نهضت بیداری انسانی- اسلامی در جامعه جهانی است.
ایجاد وفاق اجتماعی و تاکید بر وحدت و همدلی و مقاومت در برابر جریان باطل در عصری که جبهه دشمن در تمامیت قدرت خود نهایت تلاش را جهت بر هم زنی انسجام و وحدت جامعه اسلامی به کار بسته است، حضور دانشجویان بسیجی در گرامیداشت روز قدس و آگاه سازی و روشنگری ابعاد تهاجم و نفوذ دشمن در جامعه اسلامی، از رسالت‌های تاریخ ساز جنبش‌های دانشجویی است.

حضور همه جانبه جنبش دانشجویی در راهپیمایی حماسی و باشکوه روز قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) لبیک به ندای تاریخی و اعتقادی امام راحل عظیم الشان است که بارقه‌های امید را در دل ملت اسلام جهت حفظ و حراست از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و قدرت بازدارندگی را در مقابل دشمنان جهت تحریف خط امام، ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظرات