خبرهای داغ:
در لشکر14 امام حسین انجام شد؛

نشستی با حضور فرماندهان سابق و فعلی گردان توپخانه لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)

جمعی از نیروهای گردان توپخانه لشکر 14 امام حسین(ع)، جمعی از فرماندهان و نیروهای سابق توپخانه به همراه مسئول تاریخ شفاهی سپاه صاحب الزمان(عج) با فرمانده سابق توپخانه لشکر امام حسین (ع) دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۱۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام)؛ جمعی از نیرو‌های پایور گردان توپخانه لشکر ۱۴ امام حسین(علیه‌السلام)، جمعی از فرماندهان و نیرو‌های سابق توپخانه، مسئول امور روحانیون لشکر ۱۴ امام حسین(علیه‌السلام) به همراه مسئول تاریخ شفاهی سپاه صاحب الزمان (عج) از سردار سرتیپ سلیمانی فرمانده سابق توپخانه لشکر امام حسین (علیه‌السلام) دیدار کردند.
سرگرد پاسدار اسماعیل کرمی، فرمانده گردان توپخانه لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) گزارشی از وضعیت فعلی نیرو‌های توپخانه لشکر و جایگاه گردان توپخانه در بین سایر رده‌ها ارائه کرد.
وی در خلال این گزارش به اقدامات صورت گرفته توسط نیرو‌های توپخانه در جهت کسب مهارت در تاکتیک وتکنیک توپخانه بدون اتکاء به تجهیزات و همچنین مأموریت‌های مختلف مستشاری، شمال‌غرب و منطقه جنوب شرق و اعزام نیرو‌های این رده از بین توپخانه لشکر‌های مرد پایه به مسابقات بین المللی چین و روسیه اشاره کرد.
در ادامه این نشست سردارسلیمانی نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و همچنین تاریخچه‌ای کوتاه از روند شکل گیری توپخانه در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران پرداخت.
همچنین در این نشست پیشنهاد شد که درصورت صلاحدید دستورات لازم از طرف فرماندهی لشکر برای ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند سردار سلیمانی توسط واحد پژوهش امر به ابلاغ گردد تا گرد فراموشی بر خاطرات این عزیزان و پاسداران حریم انقلاب اسلامی ننشیند و تجربیات گرانب‌های این ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس در گنجینه خاطرات انقلاب اسلامی باقی بماند.
لازم به ذکر است سردار سلیمانی در طول فعالیت و خدمت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی فرماندهی گردان توپخانه لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) و فرماندهی تیپ ۴۴ قمر شهرکرد را در کارنامه خود دارد.
ارسال نظرات