خبرهای داغ:
آیت الله سیدمحمد قائم‌مقامی در گفتگو با بسیج گفت: مردم در در مواجهه با کشف حجاب بانوان تذکر لسانی دهند.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۸۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴

آیت الله سیدمحمد قائم‌مقامی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، با بیان اینکه شیاطین غربی در حال تبلیغ و گسترش بی حجابی در جامعه ما هستند، اظهار کرد: آنان از بانوان ما می خواهند تا روسری‌ها را بردارند و کشف حجاب کنند و بانوان با حیای جامعه ما را به بی بند و باری سوق دهند.

وی افزود: مردم در در مواجهه با کشف حجاب بانوان تذکر لسانی دهند و بدانند که همین تذکر زبانی اثرگذار خواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: برخی بر این عقیده اند که گفتن و تذکر دادن ما فایده‌ای ندارند غافل از اینکه اگر مردم در مواجهه با یک منکر و گناه، تذکر دهند، قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به ماجرای تذکر طلبه جوان اصفهانی به فرح پهلوی، بیان کرد: در جریان بازدید فرح پهلوی از اصفهان برای برگزاری جشن هنر در اصفهان، هنگامی که فرح در بازار قدم می زد، طلبه جوانی جلو آمد و گفت: اون حجابت رو درست کن! این تذکر طلبه جوان به فرح باعث شد که او از برگزاری جشن هنر در اصفهان منصرف شود و جشن هنر در شیراز برگزار شود.

قائم‌مقامی اضافه کرد: فرح در خاطرات خود می نویسد که خاطره تلخ این اتفاق موجب شد که من از برگزاری جشن هنر در اصفهان صرف نظر کنم.

وی تأکید کرد: این تذکر طلبه جوان موجب شد تا جشن هنر با همه مفاسد و بی بند و باری‌هایش در اصفهان برگزار نشود.

این محقق و پژوهشگر حوزه در پایان در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر نسبت به مسئولان کشوری، عنوان کرد: مردم طبق قانون و شرع مقدس می توانند از مسئولان انتقاد مشفقانه، دلسوزانه و سازنده داشته باشند.

انتهای پیام/ 63042/

ارسال نظرات