خبرهای داغ:
زهرا نصیری
مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان:
با مدیریت خوب سازمان بسیج اساتید کشور‌، شاهد تغییرات و رشد قابل‌ توجه مناسبی در فعالیت‌های راهبردی این سازمان هستیم.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۷۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه این دانشگاه نقش مهمی در پیشرفت علمی کشور داشته است گفت: در اصفهان شاهد پیشرفت خوبی در فعالیت‌های بسیج اساتید بوده‌ایم و اتفافات خوبی را دز این رابطه شاهد بوده ایم.

رسول نصر؛ در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی دوره عالی تربیت مدرس طرح شهید چمران گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است که عمدتاً در رتبه‌بندی‌های اخیر صورت گرفته توسط مراکز ارزیابی علمی، رتبه سوم در کشور را دارد.

وی با بیان اینکه  بسیج اساتید معجونی از بسیجی بودن و علمی بودن است و ترکیبی را شکل داده که موجب پیشرفت بهتر علمی در کشور شده است اظهارداشت: جهت پیشبرد بهتر اهداف این سازمان امیدواریم تا با مساعدت مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور و استان، در تراز خوبی به‌عنوان بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان حرکت کنیم.

 نصر ؛با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی طرح شهید چمران در اصفهان افزود: امیدواریم در پایان برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی خروجی‌های خوبی را داشته باشیم و در مراحل بعدی بتوانیم این مراسم را به شکل بهتری اجرا کنیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به تغییر مدیریت بسیج اساتید کشور بیان‌ داشت: در سال‌های اخیر به مدد مدیریت خوب سازمان بسیج اساتید کشور‌، شاهد تغییرات و رشد قابل‌ توجه مناسبی در فعالیت‌های راهبردی این سازمان بوده‌ایم.

 انتهای پیام/63055/

 

 

ارسال نظرات