خبرهای داغ:
با جدیت پیگیرپرونده اسید پاشی هستیم وآن قدرموضوع برای ما اهمیت دارد که هر هفته در این زمینه جلساتی برگزار می شود .
کد خبر: ۸۵۷۵۲۹۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ فرمانده انتظامي استان اصفهان؛ صبح امروز به مناسبت آغاز هفته نیرویانتظامی در جمع اصحاب رسانه افزود: با جدیت پیگیرپرونده اسید پاشی هستیم وآن قدرموضوع برای ما اهمیت دارد که هر هفته در این زمینه جلساتی برگزار می شود . بدانید نیروی انتظامی با همکاری اداره اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان اصفهان برای پیگیری این موضوع در تلاش هستند.

سردارعبدالرضا آقاخاني تصریح کرد: این پرونده به یکی از کاراگاهان خبره سپرده شده است تا در این زمینه تحقیقات نماید و البته پلیس ودستگاههای مربوطه پیگیراین پرونده هستند. البته باید این نکته را مد نظرقرار داد که برخی از پرونده ها نیز به بررسی ویژه دارند و این پرونده آسانی نیست و باید همه ابعاد آن بررسی دقیق شود.

وی بااشاره به آغازهفته ناجا از 11 تا 17 مهر با شعار اقتدار پليس، همدلي و همزباني، امنيت و آرامش تصریح کرد: در اين هفته، ناجا فعاليت مضاعفی انجام مي‌دهد كه سخنراني مسوولان انتظامي قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه، صبحگاه مشترك با حضور استاندار و نيروهاي مسلح استان، ديدار با علماي استان اصفهان، همايش تجليل از نمونه‌هاي ترافيكي در اتاق بازرگاني، اجراي طرح روز كم حادثه در نقاط حادثه خيز و معابر مهم، اجراي ورزش صبحگاهي، همايش همياران پليس و فرهنگ‌ياران ترافيك از جمله اين برنامه ها است.

سردار آقا خانی افزود: همايش نخبگان علمي، ورزش باستاني و دعوت از پيشكسوتان اصفهان در زورخانه، برنامه تيراندازي براي همه مديران استان، همايش نگهبانان محله، مسابقات ورزشي و دعوت از پيشكسوتان بين المللي، همايش بزرگ پياده‌روي خانواده‌هاي كاركنان، آغاز دوره‌هاي بصيرت براي كاركنان، همايش پليس اصناف، مراسم غباررويي گلستان‌هاي شهداي استان اصفهان، برگزاري همايش معتمدين، پليس افتخاري و همياران پليس و اجراي مانور موتورسيكلت سواران قانونمند از ديگر فعالیت‌هاي مذكور مي‌باشد.

وی ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی با همکاری اداره پست استان اصفهان دفترچه هایی با نام 10 راهکار حفاظتی در کل استان اصفهان برای افزایش آگاهی مردم توزیع خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به معرفی فعالیت های پلیس راهور پرداخت و گفت: در این حوزه برخورد با خودروهای دودزا، اجرای طرح کنترل مدیران فنی در پایانه‌های مسافربری، طرح کنترل باک اضافی در ناوگان حمل‌ونقل در دستورکار پلیس قرار دارد.

آقاخانی؛ با ابراز تاسف از افزایش 18 درصدی تصادفات از ابتداي مهرماه سال جاری، بیان داشت: 31 درصد تصادفات ناشی از خواب آلودگی و 16 درصد تصادفات ناشی از انحراف به چپ و 66 درصد تصادفات سواری بوده است.

وی همچنین از کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی موتورسیکلت خبر داد و با اشاره به کسب رتبه سوم استان اصفهان در کشفیات مواد مخدر گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری نزديك به 20 تن مواد از 82 باند کشف شده است و افراد به زندان منتقل شده‌اند.

* طرح رایگان معرفی معتادان به مراکز ترک اعتیاد

آقاخانی از افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش 76 درصدی دستگیری توزیع کنندگان کلان مواد مخدر در استان اصفهان خبر داد و افزود: در 6 ماه اول سال جاری 150 کلاس آموزشی برای پیشگیری و ورود افراد به اعتیاد برگزار شده است.

وی ادامه داد: با همکاری پلیس فتا موفق به انهدام 4 باند سارق اینترنتی در استان اصفهان شدیم که 174 مورد از حساب های بانکی مردم برداشت کرده بودند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها با تماس با پلیس 110 می‌توانند در صورت عدم مراجعه آن معتاد به مرکز درمانی، پلیس را از وجود معتادان در خانه و محله خود مطلع سازند مخصوصاً خانواده‌های که از معتادان ولگرد، پرخطر و دردسرساز رنج می‌برند آن‌ها را معرفی کنند تا طبق ماده 16 در منطقه قلعه‌شور اعمال قانون انجام شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های پلیس اخلاقی اظهار کرد: در موضوع برخورد با تحرکات اراذل و اوباش استان اصفهان 3 باند 33 نفره منهدم شدند و قرار است یکی از این باندها در چند روز آینده در سطح شهر توسط پلیس بین مردم گردانده شوند.

وي با اشاره به كاهش جرایم سرقت در سال جاری نسبت به سال گذشته، افزود: امسال نسبت به سال گذشته در سرقت‌هاي خشن با 4 درصد كاهش و در سرقت‌هاي خرد با 3 درصد كاهش روبه‌رو شدیم ودر تماس های مردمی با 110 حدود 170 هزار و با سامانه 197 نيز بیش از 14 هزار و 435 تماس صورت گرفته است.

آقاخانی اضافه کرد: امسال با همکاری شهرداری اصفهان نسبت به تجهیز معابر اتوبانهای استان اصفهان به دوربینهای پلاکخوان اقدام کردیم و از این پس جرایم راهنمایی و رانندگی به صورت مکانیزه ثبت و جریمه آن برای متخلف راهنمایی و رانندگی صادر خواهد شد؛ ثبت تمامی تخلفات راهنمایی و رانندگی برای این دوربین‌ها تعریف شده است.

انتهای پیام/63055/


ارسال نظرات