خبرهای داغ:
زهرا نصیری
فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) اصفهان:
دشمنان نمی توانند قدرت نرم انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند؛ انواع توطئه‌ها، تهدیدات و فتنه‌ها علیه نظام اسلامی انجام می شود اما قدرت نیروهای بسیجی مافوق آن عمل می کند
کد خبر: ۸۵۹۷۲۴۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) اصفهان گفت: شناسایی آسیب‌های منطقه شرق اصفهان توسط بسیجیان، تشریح اقدام برای رفع آن‌ها، رفع محدودیت‌ها توسط گروه‌های جهادی، تمرکز و توجه بر موضوع اقتصاد مقاومتی ازجمله سیاست‌ها و اولویت‌های برنامه‌ای ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) است.

سرهنگ مهدی ساعی؛ در نشست با اصحاب رسانه بااشاره به اینکه اصل همه جانبه بودن در همه عرصه‌ها از اصول بسیج است گفت:در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی حضور بسیجیان مشاهده می شود.

وی بسیج را یک تشکل حزب‌اللهی واقعی دانست و اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بسیج سیاسی است اما سیاسی‌کار نیست، بسیج متدین است اما متحجر نیست و بسیج متخلق به اخلاق اسلامی است. بسیج نیرویی با بصیرت و مجاهد است و اصلی‌ترین عامل دشمن‌شکنی نظام ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نمی توانند قدرت نرم انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند، بیان کرد: انواع توطئه‌ها، تهدیدات و فتنه‌ها علیه نظام اسلامی انجام می شود اما قدرت نیروهای بسیجی مافوق آن عمل می کند.

سرهنگ ساعی با اشاره به اینکه امروز بالغ‌بر 80 هزار و 677 نفر از مردم شرق اصفهان عضو بسیج فعال و عادی هستند، گفت: بسیجیان بر اساس رهنمودهای رهبری وارد میدان شدند و چهار محور فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، فعالیت‌های تربیتی، خدمات‌رسانی به مردم و رفع محرومیت‌ها و حفظ آمادگی رزمی و فعالیت های نظامی از مهمترین محورهاست.

وی از برگزاری سالیانه 12 هزار و 500 یادواره شهدا خبر داد و گفت: در طول چند سال 75 هزار یادواره شهدا از سوی ناحیه امام علی(ع) برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) همچنین ازبصیرت‌سازی، هدایت افکار عمومی نسبت به ابعاد جنگ نرم دشمن، اجرای طرح دجال وار و تبیین آسیب‌های شبکه ماهواره در ناحیه امام علی (ع) خبرداد و افزود: بیش از 75 هزار دستگاه ماهواره در کشور و بیش از 300 دستگاه از شرق اصفهان عودت داده شده است.

ساعی، شعار امسال هفته بسیج را «بسیج دست قدرت خدا است» عنوان کرد و تاکید کرد: 475 دیدار با خانواده های شهدا انتشار 16 عنوان کتاب در خصوص شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

ساعی، تبیین موضوع استکبارستیزی را جزء اولویت‌ها دانست و عنوان کرد: استکبارستیزی جز گفتمان اصلی انقلاب و امام راحل است، تبیین عمق ماهیت فتنه و جریان تفرقه با نام تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی از دیگر برنامه‌های مهم بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) اصفهان ادامه داد: 18 برنامه حوزه ای و 55 برنامه در سطح پایگاه 32 برنامه با عنوان اقتصاد مقاومتی و 23 گزاره برگ هسته ای در ناحیه امام علی(ع) برگزار می شود.

وی گفت: ترغیب مردم برای شرکت گسترده در انتخابات آتی، برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سطح حوزه‌های بسیج و پایگاه‌های مقاومت، حفظ اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت در بین جوانان، توسعه اردوی راهیان نور، تربیت 21 خادم الشهدا و 11 مدیر کاروان، اعزام 850 نفر به اردوی راهیان نور غرب، 650 در ایام نوروز به مناطق عملیات جنوب، برگزاری 21 یادواره شهدا در سطح پایگاه‌ها تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته و یا در دست اقدام به مناسبت هفته بسیج است.

ساعی اضافه کرد: امسال 850 نفر به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند و 650 نفر از این ناحیه درنوروز به غرب کشور اعزام شدند

 انتهای پیام/ 63055

ارسال نظرات