خبرهای داغ:
زهرا نصیری
فرمانده سپاه ناحیه برخوار تاکید کرد:
یکی از پیامهای ۹دی این بود که نسل سوم و چهارم انقلاب مثل جوانان اوایل انقلاب پای گفتمان حضرت امام، انقلاب و رهبری ایستاده اند و دیگری این که مردم صاحب اصلی انقلاب هستند نه برخی خواص بی بصیرت.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۷۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوارگفت: ۹دی ماه یادآور حماسه حضور با بصیرت مردم برای تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری است واین روزیادآور حماسه و خروش انقلابی مردم است که موجب غرور و سربلندی بود.

محمدحسین کفعمی،بااشاره به فرارسیدن حماسه 9دی با بیان اینکه بسترهای زمینه ساز فتنه، معمولا از چندین سال قبل از خود فتنه به مرور ایجاد می شودگفت:خودبزرگ بینی، ثروت اندوزی، غرور و خودخواهی، هوای نفس و… موضوعاتی نیستند که یک در یک لحظه و در زمان کوتاهی به وجود آمده باشند بلکه دارای پیشینه تاریخی هستند، یا به عنوان مثال حس ریاست طلبی را ممکن است همه انسان ها داشته باشند اما ممکن است کسی در مقطعی آرزوی رسیدن به ریاست را داشته و به آن نرسیده، این فرد به مرور ممکن است هوای فتنه انگیزی به سرش بزند.

وی تاکید کرد: کسانی که آرزوهای بزرگ و غیر واقعی برای خود در نظر می گرفتند و به آن نمی رسیدند نیز از همین دست هستند. مگر طلحه و زبیرها چگونه طلحه و زبیر شدند؟ آنها که در زمان پیامبر(ص) دارای حسن سابقه بودند و نمی توان به رفتار و کردار آنها شبهه ای وارد کرد. اما بعد از فوت پیامبر، کم کم و آرام آرام، میل دنیاخواهی و ریاست طلبی و ثروت اندوزی، آنان را به جایی رساند که همه قوانین و قواعد را زیر پا گذاشتند و حتی در مقابل امام زمان خویش قرار گرفتند.

وی افزود: بر همین اساس، اشتباهات دولت های سازندگی و اصلاحات در به وجود آوردن فتنه ۸۸ غیر قابل اغماض است. شبهات و القائات مسمومی که در دوران اصلاحات در نشریات و مطبوعات و رسانه های آنان تبلیغ و منتشر می شد، تأثیر زیادی در شکل گیری فتنه ۸۸ داشت. خیلی از شبهاتی که فتنه گران ۸۸ بر زبان می آوردند (مثل شبهه در اصل ولایت فقیه) شبهاتی بود که در دوران اصلاحات مطرح شده بود.

کفعمی اظهارداشت: یقینا شبهاتی که در دوران اصلاحات علیه امامت، علیه قیام امام حسین و واقعه عاشورا مطرح شده بود، باعث شد تا فتنه گران در سال ۸۸ در روز عاشورا به دستجات عزاداری حمله کنند و پرچم های عزاداری سیدالشهداء را به آتش بکشند و آن فجایع را به بار بیاورند. از منظر دیگر به استناد صحبت های مقامات ارشد دولت های سلطه گر در کنار بستر داخلی و خواص مردود نقشه و طراحی دستگاههای جاسوسی و برانداز خارجی را نمی توان نادیده گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخواربااشاره به اینکه عوامل متعددی را می توان برای خلق حماسه ۹ دی برشمرد ادامه داد:باورهای دینی و اعتقادی مردم انقلابی کشورمان، رهبری هوشمندانه امام خامنه ای، بصیرت و اقدام به هنگام و به موقع مردم بود.

فتنه 88چهره واقعی جریانات سیاسی کشوررا مشخص کرد

وی با تاکید به اینکه ۹ دیماه به دلیل ماهیت مردمی بودن آن پیام های متعددی را در عرصه داخلی و خارجی در برداشت بیان کرد: نخستین پیام این حماسه آن بود که تفکر انقلاب اسلامی و مدیریت نظام جمهوری اسلامی ظرفیت لازم را برای مقابله با چالش های پیچیده دارد، پیام دوم این که نسل سوم و چهارم انقلاب مثل جوانان اوایل انقلاب پای گفتمان حضرت امام، انقلاب و رهبری ایستاده اند، دیگری این که مولفه های اساسی انقلاب اسلامی با سایر کشورها متفاوت بوده و برنامه ریزی بلند مدت و گسترده استکبار جهانی نمی تواند بین مردم و انقلاب جدایی ایجاد کند، پیام چهارم یعنی: چهره واقعی برخی از خواص بی بصیرت بیش ار گذشته برای مردم روشن گردید، و آخرین پیام این بود که مردم صاحب اصلی انقلاب هستند نه برخی خواص بی بصیرت.

کفعمی یادآورشد:فتنه ۱۳۸۸ یکی از بزنگاه های جریانات سیاسی کشور و آزمون بزرگی برای همه جریانات سیاسی بود. در حقیقت در این فتنه چهره حقیقی و میزان همراهی واقعی جریانات سیاسی کشور با انقلاب آشکار گردید.

این مسئول بااشاره به اینکه این فتنه نشان داد که غرب کار گسترده ای از قبل برای شکار نخبگان و برخی از فرصت ها همانند انتخابات انجام داده است گفت: در این آزمون تاریخی نخبگان سیاسی هر کدام به اندازه وفاداری به نظام و یا زاویه ای که با نظام داشتند اقدام کردند.

وی اظهارکرد:در این برهه مشخص شد که دشمن برعده ای نفوذ دارد، آن ها در نقش پیاده نظام بازیچه دشمن شدند و خیانت بزرگی را رقم زدند و نظام را به لبه پرتگاه بردند. همچنین برخی بازی خوردند و با تحلیل های غلط در میدان دشمن عمل کردند و حرکت جریان فتنه را تایید کردند و ظلم بزرگی را به انقلاب کردند. و برخی از نخبگان فکری و سیاسی کشور تحت تاثیر تحلیل های ناکافی و وابستگی های مختلف دنیایی در قبال فتنه سکوت کردند.

کفعمی بیان داشت: حضور باصلابت و گسترده مردم در ۹ دیماه باعث شد تلاش چندین ساله دشمن برای نفوذ و متقاعدسازی برخی خواص بی بصیرت راه به جایی نبرد و همه راهبردهای آن ها نقش برآب شد.

گشترش گفتمان انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه است

وی بااشاره به اینکه در این میان بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و بازوی ولایت دو نقش و وظیفه راهبردی را برعهده داشت گفت: روشنگری و بصیرت افزایی و هدایت صحیح مردم در فضای غبار آلود فتنه ؛ درعرصه میدانی هم حضورمقتدرانه در برخورد با عوامل نفاق و فتنه گر که به نظر بنده با عنایت امام و شهدای عزیز در هر ۲ میدان سربلند بود و بهترین گواه آن اعلام رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد بسیج و سپاه در مقابل فتنه بود.

وی تاکید کرد:فتنه باعث شد بزرگترین موفقیت نظام بعد از گذشت سه دهه از انقلاب یعنی آن حضور کم نظیر مردم در انتخابات بی اثر شود، آبروی نظام اسلامی آسیب دید، فضای پیشرفت کشور دست خوش ناملایمات گردید، در دل علاقمندان به انقلاب در سرتاسر جهان نگرانی ایجاد شد و در یک جمله ظلم بزرگی به نظام شد و نظام تا لبه پرتگاه برده شد که با رهبری حکیمانه امام عزیزمان و عنایات حضرت ولیعصر (عج) مسائل مرتفع گردید.

کفعمی بیان داشت: نقش و وظیفه مردم همچون گذشته داشتن بصیرت و حضور در میدان و گشترش گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: شهرستان برخوار به دلیل داشتن مردم انقلابی و ولایتمدار و شهیدپرور نه تنها در فتنه دچار مشکلی نگردیده بلکه به شهرستان های همجوار نیز کمک و یاری می رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوارافزود: شرایط فعلی بسیار حساس و پیچیده است بهترین فرصت مردم و روحانیون انقلابی شهرستان هستند و تهدید بزرگ رگه هایی از نفوذ جریانی است که در برخی از نقاط در حال شکل گیری و سازماندهی است که ان شاءالله با بصیرت مردم راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام 63055/

ارسال نظرات