خبرهای داغ:
یاسر متانت
در آستانه نیمه شعبان و روز ملی مقاومت،ایثار و پیروزی
در آستانه نیمه شعبان و سالروز سوم خرداد ،همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گلپایگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۲۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان؛ در آستانه نیمه شعبان و سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر قهرمان، روز ملی مقاومت ،ایثار و پیروزی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی  با حضور اقشار مختلف مردم در گلپایگان برگزار شد.این همایش به همت ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان و با همکاری فرمانداری،بخشداری، اداره ورزش و جوانان،شهرداری،سازمان حمل و نقل همگانی،شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت پگاه گلپایگان برگزار شد،راهپیمایان در هوای با طراوت بهاری، از پارک آستانه مقدس امازادگان واجب التعظیم هفده تن به سمت پارک جنگلی طی مسیر کردند. همچنین در پارک جنگلی برنامه‌های متنوعی با حضور باستانی کاران بسیج و کشتی پهلوانی بسج برگزار شد.

دراختتامیه این مراسم، سرهنگ یاوری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و حماسه سوم خرداد،حضور مردم بیدار کشور را در تمامی صحنه ها، نشان از غیرت ،بیداری و صلابت آنان و رمز پیروزی ایران اسلامی در تمامی صحنه های دفاع و سازندگی کشور دانست و یادآور شد:وجود چنین برنامه هایی در سلامت جسم و روح جامعه موثر بوده و می بایست با برنامه ریزی مسئولین و دستگاههای مرتبط،تداوم یابد.

در پایان این همایش، به 87 نفر از حاضرین به قید قرعه جوایزی از طرف توسط شهرداری گلپایگان دانشگاه آزاد اسلامی  و اداره ورزش و جوانان اهدا شد.

 لازم به ذکر است برگزاری ایستگاه سلامت مشتمل بر تست فشار و قندخون از حاضرین، توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان  و بهداری ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان از برنامه های جانبی این همایش بود.

ارسال نظرات