خبرهای داغ:
درخشش افتخار قرآنی شهرستان گراش در مسابقات بین المللی قرآن کریم/«مجتبی فردفانی» حافظ برترجهان اسلام شد.

«مجتبی فردفانی» نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با کسب رتبه نخست این رقابت‌ها، حافظ برتر جهان اسلام شد.

به گزارش گراش نما ، «مجتبی فردفانی» نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مرحله نهایی این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه نخست شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۲۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
«مجتبی فردفانی» نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مرحله نهایی این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه نخست شد.

عبدالعزیز احمد از مصر و محمد علی عبدالله از استرالیا نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور ۱۳۰ قاری و حافظ از 75 کشور جهان از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت تا سه شنبه 28 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

مجتبی فردفانی متولد 1370 در شهرستان گراش است که سال 85 در مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شهرستان استهبان در یک سال کل قرآن کریم را حفظ کرد.

مجتبی فردفانی نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم، به همراه سایر شرکت کنندگان در این مسابقات با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دیدار کرد.

روابط عمومی سپاه گراش این افتخار بزرگ را به ملت شریف ایران، مردم  متدین شهرستان گراش بویژه خانواده این قاری ممتاز تبریک می گوید.


مجتبی فردفانی گفت: پس از اجرای محفوظاتم، زمانی که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم؛ ایشان گفتند: احسنت، خیلی خوب بود. 

وی افزود: بنده به ایشان گفتم یک درخواست دارم و دلم می‌خواهد، صیغه عقدم را شما جاری بفرمایید که ایشان گفتند: اشکال ندارد. گفتم یعنی مشکلی نیست؟ گفتند: نه مشکلی نیست. گفتم: در کش‌وقوس نمانیم؛ گفتند: نه مشکلی نیست.

فردفانی در ادامه گفت: همچنین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به بنده گفتند که اهل کجا هستی؟ گفتم اهل گراش. من سلام مردم گراش را نیز خدمت رهبر انقلاب رساندم.

وی در پایان به تلاوت خود در این دیدار و انتخاب آیات اشاره کرد و افزود: در این دیدار سعی کردم آیاتی را انتخاب و تلاوت کنم که مناسب با شرایط امروز مسلمانان باشد و آیاتی از سوره حجرات که آیات اخلاقی و جهاد بود، تلاوت کردم. 

فردفانی در رشته حفظ کل، حامد ولیزاده در رشته قرائت تحقیق و عبدالغفور جوهرچی در رشته حفظ کل نابینایان رتبه‌های اول را بدست آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار