خبرهای داغ:
حجة الاسلام والمسلمین امامی مسئول تربیت وآموزش ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر درآستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به بیان ویژگی های شخصیتی ومعنوی امام راحل عظیم الشان پرداختند و امام (ره) را مصداق کامل مجاهد انقلابی معرفی کردند.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۰۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

ایشان در این گفتگو ابتدا با اشاره به فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ، بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) را از مصادیق بارز حفظ شئونات نظام و مایه یاس دشمنان انقلاب معرفی کردند. سپس با بیان ویژگی های شخصیتی و اندیشه امام همگان را به مطالعه آثار امام دعوت کردند و بیان کردند : امام (ره) بعنوان یک شخصیت دینی وسیاسی اسلام انقلابی را برگرفته از نهضت امام حسین (ع) می دانند ومی فرمایند : " این خون سید الشهداء است که خون همه ی ملتهای اسلام را به جوش آورده است " .

ایشان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد 15 خرداد از قول امام (ره) گفتند: " اگر این دسته های عزا داری(امام حسین«ع») و نوحه سرایی نبود 15 خرداد پیش نمی آمد " مردم را به برپایی اسلام ناب فرا خواندند و پیاده شدن کامل اسلام در جامعه را کلید رهایی از بسیاری از مشکلات عنوان کردند.

وی همچنین با اشاره به آغاز به کار مجلس جدید همه مسئولان را به الگو گیری از رفتار ومنش امام در مواجهه به دشمنان فراخواندند و توجه همگان را به توصیه های امام به مجلس ودولت جلب کردند که ؛ " به مجلس ودولت توصیه می کنم که قدر این ملت را بدانید ودر خدمت گذاری به آنان خصوصاً مستضعفان و محرومان وستمدیدگان که نور چشمان ما هستند فروگذار نکنید"

ارسال نظرات