خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج تیران و کرون در گفتگو با خبرنگار بسیج از اعزام 600 نفر از بسیجیان و مردم شهرستان تیران و کرون به مرقد مطهر امام خمینی (ره) جهت شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۹۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اعزام 600 نفر از بسیجیان و مردم شهرستان تیران و کرون به مرقد مطهر امام خمینی (ره) جهت شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

  سرهنگ میری گفت : امسال از شهرستان تیران و کرون 600 نفر در قالب 15 دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال آن عزیز سفر کرده به تهران اعزام خواهند شد .

   وی گفت: هدف از اعزام زائران به مرقد مطهر امام ( ره) را تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و تأکید بر ادامه راه آن حضرت و همچنین تجدید میثاق با رهبر و مقتدای خود امام خامنه ای ( مد ظله ) می باشد.

   وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان سعی دارند طوری وانمود کنند که مردم از امام (ره) و انقلاب فاصله گرفته اند؛ مردم انقلابی و هوشیار ما همه ساله با تجمع میلیونی خود این پیام را به دنیا می دهند که ما پیرو امام (ره) و ولایت فقیه هستیم و دست از ارزشهای خود بر نمی داریم و هر روز در این راه مصم تر خواهیم بود.

   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون گفت: حضرت امام (ره) شخصیت کم نظیر بلکه بی نظیری در تاریخ اسلام بود که توانست اولین حکومت اسلامی را بعد از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) تشکیل دهد و امروز تمام دنیا به این مسئله تأکید دارند و دشمنی دشمنان اسلام نیز از همین جا نشأت می گیرد که حکومت اسلامی که امام (ره) پایه گذاری کرد و تشکیل داد حکومت اسلام ناب محمدی است که می تواند در مقابل استکبار و اسلام آمریکایی بایستد و بر همین اساس تمام سعی و تلاش خودشان را انجام می دهند تا بتوانند شخصیت امام (ره) را تحریف کنند و از این راه بتوانند به حکومت اسلامی و انقلاب ما ضربه بزنند.

وی گفت: یکی از ویژگی های بارز امام (ره) استکبار ستیزی امام (ره) بود که در زمانی که کسی جرأت مقابله با آمریکا را نداشت امام (ره) فریاد مرگ بر آمریکا را سرداد و تمام ملت ایران را برآن داشت که امروز شعار مرگ بر آمریکا جزء شعارهای اصلی نظام است و هر روزه  در هر مراسمی این شعار تکرار می شود .

   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون گفت: امام (ره) آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ و نماد کفر می دانستند و بر اساس آموزه های دینی ما اسلام و کفر هیچ گونه قرابتی با هم ندارند و مذاکره با آمریکا نیز معنا و مفهومی ندارد مگر اینکه در رفتار آن ها تغییراتی ایجاد شود که آن خوی استکباری را نداشته باشند و به ملت ها احترام بگذارند و همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند که آمریکایی ها غیر قابل اعتمادند و تا این روحیه و رفتا را دارند مذاکره با آنها معنا ندارد.

ارسال نظرات