خبرهای داغ:
با بازدید مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) از مناطق محروم پشتکوه دوم فریدونشهر، مقدمات ورود سپاه به احداث راه برای روستای حیران و همکاری بیشتر این نهاد انقلابی در سرعت بخشیدن به بازسازی خانه های تخریب شده روستای کلوسه فراهم شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۸۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر، روز گذشته سرهنگ پاسدار حسین انوری، مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، به فریدونشهر سفر کرد و ضمن شرکت در کارگروه اشتغال این شهرستان، از طرح بازسازی روستای کلوسه به منظور مشارکت بیشتر سپاه در این طرح سنگین بازدید به عمل آورد.

وی در جلسه دیروز با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها تئوری اقتصادی نجات دهنده کشور، از اولویت مضاعف اجرای این شیوه اقتصادی در توسعه مناطق محروم کشور همچون شهرستان فریدونشهر سخن گفت. سرهنگ انوری از مسئولین شهرستان خواست نسبت به شناسایی ظرفیت ها و عرصه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان اقدام کنند و این قول را داد در صورت به نتیجه رسیدن این اقدامات، سپاه تا حد توان در به ثمر نشاندن این طرح ها کمک کند.

سرهنگ انوری در بازدید از روند نوسازی روستای کلوسه که به علت در معرض خطر بودن ، ۷۵ واحد مسکونی آن تخریب و آماده نوسازی شده است، قول همکاری بیشتر از طرف سپاه در رابطه با آواربرداری و حمل مصالح به این روستا را با تامین خودروهای سنگین بیشتر داد. تا پیش از این تنها یک لودر و دو کامیون سپاه برای بازسازی روستای کلوسه مامور شده بودند.

بازدید مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان از مناطق محروم روستایی در پشتکوه دوم فریدونشهر مقدمه ای بود برای بازدید کارشناسان عمرانی سپاه پاسداران از منطقه و بررسی چگونگی ایجادراه برای روستای حیران و اتصال این روستا به شبکه سراسری برق.

گفته می شود قرار است در سی و هشتمین سال بعد از انقلاب، راه روستای حیران توسط سپاه پاسداران احداث شود و این روستای محروم بالاخره از این کمترین امکان مورد نیاز هر منطقه برخوردار شود .

ارسال نظرات