خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛ به تشریح آیه شریفه "واعدوالهم مااستطعتم من قوه" پرداختند و یادآور شدند: اگردشمن توان دفاعی ما را نشانه گرفته است بدلیل قدرت بالای بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۳۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته که به مناسبت هفته دفاع مقدس رنگ وبوی معنوی تری به خود گرفته بود با حضور حلقه های تربیتی صالحین در قالب طرح میقات صالحین همراه بود.
سرهنگ دوم پاسدار احسان سروش کاشانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در سخنرانی پیش از خطبه ها ، ضمن تبریک این هفته با تجلیل از ایثارگری های شهداء ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس به موضع گیری های اخیر غرب در خصوص توان موشکی ایران بویژه پس از مذاکرات اشاره کرد و افزود : مطابق آموزه های ناب اسلامی و آیات قرآن کریم دفاع و تقویت بنیه دفاعی از دستورات صریح قرآن بوده و اگر امروز شاهد درخواست مذاکره بر روی مسائل موشکی خود از سوی غرب هستیم بدلیل هراسی است که از قدرت بالای بازدارندگی ایران دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر با قرائت آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ»، سخن از بی نیازی کشور به نیروهای نظامی را خلاف نص صریح قرآن خواند و با اشاره به تاریخ زندگی زبیر و سختی هایی را که در راه همراهی امیرالمومنین(ع) کشیده بود،از مسئولان خواست اگر ادعای پیروی از ولی فقیه را دارند در رفتار و گفتار خودنیز این مساله را ثابت کنند و برخلاف مسیر انقلاب و رهبری قدم برندارند.


امام جمعه شهرستان هم در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایام ، از عوامل برگزاری یادواره شهرستان قدردانی نمود . ایشان در ادامه شهداء را آئینه تمام نمای انسانیت برشمردند و همگان را به مطالعه خاطرات و وصیت نامه های شهدا دعوت کردند.


ارسال نظرات