هیأت رئیسه مجمع عالی شورای قشر بسیج رسانه کرمانشاه انتخاب شد

هیأت رئیسه مجمع عالی شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با رأی اعضای شورای قشر انتخاب شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۱۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه؛ انتخابات مجمع عالی شورای قشر سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه عصر دیروز سوم آبان ماه 1395 با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه استان، اعضای شوراهای عالی بسیج اقشار، مدیران و مسؤولان رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای استان کرمانشاه در محل سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حسن موحد – مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه- در خصوص آگاهی و بصیرت در رابطه با حوادث و وقایع جاری داخلی و بین المللی اظهار داشت: باید توجه داشت که امروز وسایل ارتباط جمعی با انتقال اطلاعات و معلومات جدید و مبادله افکار و عقاید عمومی در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش بزرگی بر عهده گرفته اند.

موحد گفت: امروزه مباحث منطقه ای و جهانی، بسیار مهم و قابل توجه است و ما به عنوان یک ایرانی از طریق رسانه ها باید به موضوعات و اتفاقات بین المللی بپردازیم.

وی در ادامه افزود: رسانه های ما باید مسلط به تجزیه و تحلیل مسائل جهانی باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه بیان داشت: دنبال کردن مسائل بین المللی و نیز هدایت افکار عمومی از موضوعاتی است که رسانه ها باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

وی در ادامه بر اتخاذ راه‌کارهایی برای تقویت رسانه‌ها و حرکت در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: سازمان بسیج رسانه به‌عنوان پایگاه قشری تمام رسانه‌ها آمادگی حمایت از اصحاب‌رسانه را دارد.

حسن موحد، بسیج را سازمان غیرحزبی و متعلق به اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: انتخابات مجمع عالی شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، برای سازمان‌دهی هرچه بیشتر فعالیت‌های این سازمان برگزار می‌شود.

 
بر همین اساس؛ حاضران در ادامه، انتخابات مجمع عالی شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه را با آرای خود آغاز کرده و طی آن حشمت‌الله سلطانی به‌عنوان رئیس، علی صفری به‌عنوان نایب رئیس و محسن فولادی به‌عنوان بازرس مجمع عالی شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه برگزیده شدند.

شایان ذکر است: در این جلسه حاضران به بیان دیدگاه‌ها، نظرات، موانع و راه‌کارهای مربوطه در زمینه فعالیت رسانه‌ها و موانع پیش‌روی توسعه استان پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات