١۰عنوان برنامه بسیج رسانه به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ١۰عنوان برنامه بسیج رسانه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

به گزارش بسیج رسانه، «محسن زاهد احمدی» مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی افزود: نشست مدیران رسانه های استان، نشست انجمن عکاسان خبری بسیج رسانه، برپایی غرفه در نمایشگاه هفته بسیج از جمله برنامه های این هفته است.


وی عنوان کرد؛ دیدار با خانواده شهدا، حضور در همایش اقتدار حضور و... از دیگر برنامه هایی است که برای هفته بسیج برنامه ریزی شده است.


زاهد احمدی اظهار کرد: اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی که همان تجلی اتکا به توان داخلی و توانستن و استکبار ستیزی است یکی از مهمترین موضوعاتی است که رسانه های استان در خصوص آن باید فرهنگ سازی کنند.


وی هفته بسیج را فرصت مناسبی برای بیان دستاورد های بسیج در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب و ولایت عنوان کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به روحیه خود باوری و ایثار و شهادت و تفکر بسیجی واز خودگذشتگی در جامعه داریم و رسانه ها نقش مهم و تاثیر گذاری در این خصوص دارند.


وی برگزاری دوره طرح ولایت رسانه، دوره آموزشی فضای مجازی، برنامه های ورزشی از جمله مسابقه تیراندازی ویژه آقایان و بانوان و برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و کنگره شهید رسانه را از برنامه های اجرا شده این سازمان در سال جاری عنوان کرد.



انتهای خبر/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات