خبرهای داغ:
برگزاری نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج کاشان
کد خبر: ۸۷۷۹۶۶۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کاشان،کنفرانس خبری به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه در محل دفتر فرماندهی ناحیه برگزار گردید. در این نشست فرمانده محترم ناحیه جناب سرهنگ فرهنگ به تبیین و تشریح برنامه های هفته بسیج پرداختند.

ایشان گفت: در آستانه ورود به هفته بسیج و با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی مراسم عزاداری و سوگواری در زیارت مشهد اردهال امام زاده واجب التعظیم سلطان علی ابن امام محمد باقر (ع) با حضور پایوران رسمی و وظیفه و بسیجیان با مداحی و سخنرانی برگزار گردید.

ایشان در ادامه گفت: برنامه های متنوع و شاخصی در هفته بسیج در ناحیه کاشان برگزار می گردد که مهمترین آنها عبارتند از:

پیاده روی در روز اربعین با عنوان جاماندگان اربعین حسینی در روز اول هفته بسیج ، همایش ائمه جماعات شهرستان، سخنرانی فرمانده ناحیه قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری نماز وحدت با حضور نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهرستان، افتتاح عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی، برگزاری یادواره های شهدا و دیدار از خانواده معظم شهدا، برگزاری جشنواره ورزشی، همایش طب سنتی و برنامه های متنوع و بسیار دیگر ایشان در ادامه به اهمیت و نقش بسیج در تمامی فعالیت های کشور اشاره کردند و جایگاه و اهمیت بسیج در کلام مقام معظم رهبری را یادآور شدند و اینکه امروز فرهنگ بسیجی فقط مختص کشور ما نیست و به کشورهای دیگر نیز صادر شده است و شاهد تاثیر آن در منطقه و کشورهای دیگر من جمله عراق، سوریه، یمن، بحرین می باشیم.


ارسال نظرات