خبرهای داغ:
سلمان جعفری
سردار محمدی در همایش بسیجیان مدافع حرم تیران و کرون
به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بسیجیان مدافع حرم در تیران و کرون برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۴۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از تیران و کرون، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بسیجیان مدافع حرم با حضور پر شور بسیجیان گردان های بیت المقدس و دیگر رده های بسیج این شهرستان در حسینیه عاشورا برگزار شد.

سردار محمدی با بیان اینکه بسیج لشکری است که دنباله رو پیغمبران و اوصیای پیغمبران بوده است ؛ اظهار کرد : امروز بسیج در سطح جهان اسلام در حال شکل گیری است حتی در کشوری مثل نیجریه و خداوند در قرآن وعده پیروزی لشکر خود را داده است .

وی گفت: بسیج در هر میدانی وارد شود پیروز است چون برای خدا کار می کند و شهادت طلب است و دشمنان از این روحیه بسیج می ترسند.

وی افزود: جهت موفقیت در اقتصاد هم باید بسیج وارد شود و تفکر بسیجی در میدان باشد و باید انقلابی وارد میدان شد.

سردار محمدی گفت: ما باید رمز انقلاب را بدانیم مثلا در اقتصاد رهبر معظم انقلاب رمز را مقاومت اعلام کردند یعنی اقتصاد مقاومتی و این یک پدیده جدیدی بود همانگونه که حضرت امام (ره)در جنگ بسیج را اعلام نمود.

در ابتدای این همایش بسیجیان شهرستان تیران و کرون با اجرای راهپیمایی در سطح شهر قدرت و اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند و سپس به سمت مصلای نماز جمعه تیران حرکت کردند.

در ادامه برنامه و پس از سخنرانی سردار محمدی از کتاب شهدای کبیری با عنوان "یکی پس از دیگری و عشق " به نویسندگی خواهر بسیجی سمیرا نوروزی رونمایی شد .

ارسال نظرات