خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
حوزه 7 ام ابنین (س) سپاه ناحیه امام صادق (ع) برگزار کرد
یادواره شهدای محله ی سفلی پایگاه کوثر حوزه 7 ام البنین (س) به همراه پایگاه شهید رجایی حوزه 12 بقیه الله (عج) در روز چهار شنبه دهم آذر ماه از نماز مغرب و عشا تا ساعت 22 به صورت مشترک با حضور 1800 نفر از آحاد بسیجیان و عموم مردم در محل مجموعه فرهنگی محله سفلی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۱۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان یادواره شهدای محله ی سفلی پایگاه کوثر حوزه 7 ام البنین (س) به همراه پایگاه شهید رجایی  حوزه 12 بقیه الله (عج) در شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت 22 به صورت مشترک با حضور 1800 نفر از آحاد بسیجیان و عموم مردم در محل مجموعه فرهنگی محله سفلی برگزار گردید.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر زرهی 8 نجف اشرف  گفت : شهادت بهشتی به نام جهاد است ، خداوند در رحمت شهادت را برای همه کسی باز نمیکند.حتی برای همه ی اولیایش هم باز نمیکند.هرکس ولی خدا شد معلوم نیست به شهادت برسد ولی هرکس از اولیای خداوند خالص شد به این مقام میرسد.
 
حجت الاسلام طالب پورهمچنین به سخن امام خمینی اشاره کرد وگفت: امام خمینی میفرمایند:شهدا امامزادگان عشق اند.شهدا مهمان خود خدا هستند و شهدا باید برای نسل جوان معرفی گردند.
 
وی افزود :امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان ، ایثارگران و شهدا می باشد که از اول انقلاب تا کنون در همه میدان های نبرد جان فشانی کرده و نگذاشته اند پای دشمن به این میهن باز شود.
 
وی در ادامه گفت : رزمندگان ما امروزه پا را فراتر گذاشته و به مرزهای بین المللی رفته و از آنجا مدافع حرم شده که دشمن و تکفیری ها به خود اجازه ندهند به این انقلاب و نظام اسلامی به چشم بد نگاه کنند.
 
مداحی آقای رسول میرباقری و روایت گری آقای محمد احمدیان و پخش کلیپ شهدای محله سفلی از دیگر برنامه های این یادواره بود.
ارسال نظرات