خبرهای داغ:

برگزاری 2 همایش بزرگ با محوریت انقلابی‌گری و خانواده قرآنی

به همت حوزه فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم و همکاری بسیجیان حوزه مقاومت بقیة‌الله(عج) این شهرستان همایش‌های انقلابی‌گری، اقتصاد مقاومتی، جهاد فرهنگی و خانواده قرآنی و مهدوی در جهرم برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۱۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه جهرم عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بزرگداشت یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از اجرای دو برنامه بزرگ فرهنگی در سطح این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: انقلابی‌گری و انقلابی ماندن به نسبت داشتن با حضرت امام(ره) نیست و اصلی‌ترین شاخصه انقلابی بودن، بصیرت داشتن و شناخت توطئه‌های دشمن است.

محسن جهانگیر اضافه کرد: مقام معظم رهبری به صورت مداوم شاخصه‌های انقلابی‌گری و انقلابی ماندن را بیان می‌کنند که وظیفه آحاد مردم تبعیت از ایشان، هوشیار بودن در صحنه‌های گوناگون و گوش به فرمان معظم‌له بودن است.

مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه جهرم ادامه داد: با توجه به منویات رهبری، همایش انقلابی‌گری، اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی با حضور محمدجواد سلمان‌پور رئیس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن شیراز در شهرستان جهرم برگزار می‌‌شود.

جهانگیر خاطرنشان کرد: همایش خانواده قرآنی و مهدوی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی بین خانواده‌ها و تشویق به این معروف هفتم دی‌ماه امسال با سخنرانی محمدجواد سلمان‌پور رئیس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن شیراز در کوی شهید سحرخیز با حضور بسیجیان،‌ مسؤولان و عموم مردم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار