خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
دومین همایش بزرگ «انقلابی گری راهی به سوی ظهور» در شهر بهارستان برگزار شد.
مسئول معاونت سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان گفت: ظهور امام مهدی (عج) یک انقلاب فراگیر جهانی است،انقلابی برای اجرای عدالت در همه ی عرصه های زندگی و برای همه ی انسان هاست. پیداست چنین رویداد بزرگی به فراهم شدن مقدمات و زمینه های لازم برای آن مهم نیاز دارد.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۰۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به  گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، دکتر سید جلال حسینی مسئول معاونت سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در دومین همایش بزرگ انقلابی گری راهی به سوی ظهور که به همت حوزه خواهران بسیجی حوزه ۱۳ مطهره (س) شهر بهارستان در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) این شهر برگزار شد گفت: تمدن غرب به ظلمانی ترین تمدن غیر دینی در طول تاریخ بشریت مشهور است و علت آن این بود که در کنار تمام مکاتب و ادیان و فرقه های مختلف که تا آن زمان شناخته شده بود،نهلیسم به معنای هیچ انگاری یعنی عدم پذیرش خدا و معبود یا قیامت و آخرت وجود داشت .به طوری که نیچه فیلسوف آلمانی در این زمینه می گوید : ” گویا خدا مرده است” بین مردم رواج داشت . و آنها به دنبال این بودند که دین و معنویت را کاملاً از دنیا پاک و بُعد انسانی را جایگزین آن کنند.

دکتر حسینی در ادامه افزود : در مقابل تمدن غرب اندیشه ظهور و مهدویت در جهان در حال رشد است؛ به بیان ساده تر اندیشه انقلابی گری که منشا آن از اندیشه غدیر و از زمان پیامبر(ص) منشا می گیرد و مسیر پر فراز و نشیبی را تاکنون طی کرده است و دائماً در حال رشد و پیشرفت بوده تا این تفکر بین مردم به شکل جهانی ترویج و تبیین شود ،این همان اندیشه امامت است که قرار است جهان را نجات دهد و اندیشه ظهور منجی بشریت جامع تمام این اندیشه هاست که آنها را در برمیگیرد و شامل می شود.

وی به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان بارها در بیاناتشان تاکید کرده اند که ما هر جا انقلابی عمل کردیم موفق بوده ایم و هر جا از مسیر انقلابی منحرف شدیم با شکست مواجه شدیم، نتیجه برجام بعد از یک سال نمونه بارز این صحبت است .

این مسئول سیاسی خاطر نشان کرد: متاسفانه بیگانگان در حال جااندازی این موضوع در اذهان مردم ایران هستند که چون ما شعار "مرگ بر امریکا” می گوییم پیش رفت نمی کنیم اگر کمی ملایم تر رفتار کنیم وضعیت کشور بهتر می شود.

باید با افرادی که این تفکر را دارند و مروج آن نیز هستند بگوییم: ما نتیجه برجام ۱ که توافقات انرژی هسته ای بود را دیدیم، با اینکه رهبری در حین انجام مذاکرات مدام تاکید داشتند که ما به امریکا بی اعتمادیم .و اگر ملایم تر رفتار می کردیم الآن باید شاهد مذاکرات شماره های بعدی برجام و از بین رفتن استقلال و اقتدار کشور می بودیم.

وی در پایان به ابعاد نفوذ در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی ترین موارد ایستادن در مقابل نفوذ اجرا و احیا و تبیین ۵ شاخصه های انقلابی گری طبق بیانات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خود و جامعه و عرصه های مختلف است: ۱-پایبندی به مبانی و آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی، ۲- هدف گیری و التزام به آرمان های اسلام و انقلاب ۳- استکبار ستیزی و عدم تبعیت از دشمن ۴- تقوای دینی و سیاسی ۵-پایبندی به استقلال کشور .


ارسال نظرات