خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان نهاوند تأکید کرد

مبارزه با موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی نیازمند همفکری و همدلی همگانی

معاون فرماندار شهرستان نهاوند مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی نیازمند همفکری و همدلی همگانی است، گفت: طرح محله پاک به همت سپاه و نیروی انتظامی شهرستان در یکی از مناطق آلوده نهاوند به عنوان پایلوت در دست بررسی و اقدام است.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سیدرضا سلامتی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور مسئولین ادارات برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه پلاسکو اظهار داشت: آتش‌نشانان قهرمانان بزرگی هستند که از جان و مال و زندگی دیگران در برابر بلایای وارده محافظت می‌کنند.

وی به بررسی موضوع جلسه شورا پرداخت و گفت: اعتیاد یک جرم نیست بلکه یک بیماری است و باید به دنبال علاج آن بود و برای یک بیمار اعتیاد باید هم کار اورژانسی و هم تحقیقاتی و پایدار انجام شود.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند افزود: مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی نیازمند همفکری و همدلی همگانی است و باید نگاه جامعه را تغییر داده و کارشناسی شده آن را بررسی کرده و فرهنگ‌سازی کنیم.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری‌های کوتاه مدت و اورژانسی دردی از این جامعه دوا نمی‌کند و باید جامعه را در مقابل آن واکسیناسیون کرد.

سلامتی ابراز داشت: طرح محله پاک یکی از طرح‌هایی است که سپاه و نیروی انتظامی شهرستان در این خصوص ورود پیدا کرده و در حال حاضر یکی از مناطق آلوده این شهرستان به عنوان پایلوت در دست بررسی و اقدام این گروه‌ها است.

وی اضافه کرد: طرح مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح محله پاک یک طرح جهادی است که با هم آوایی و همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد تا شهر را از این آفت زیانبار رهایی بخشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات