خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان عنوان کرد

ملایر پایلوت اجرای طرح «کرامت» در کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: شهرستان‌های ملایر و فلاورجان در استان‌های همدان و اصفهان به عنوان پایلوت اجرای طرح مبارزه همه جانبه با مواد مخدر با عنوان طرح «کرامت» انتخاب شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

هادی قزوینه‌ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجرای طرح کرامت اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب و مؤثر ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و بسیج مستضعفین کشور تدوین و ارائه طرح مبارزه همه جانبه با مواد مخدر تحت عنوان طرح «کرامت» در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه این حرکت بسیار خوب بسیج را وارد عرصه پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر کرده است، افزود: با تکیه بر ظرفیت‌های بسیج ما شاهد بهبود و وضعیت مواد مخدر خواهیم بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با تاکید بر اینکه نگاه اصلی در این طرح پیشگیری از اعتیاد است، تصریح کرد: این امر اگر تقویت شود درمان و مقابله موثر در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های ملایر و فلاورجان در استان‌های همدان و اصفهان به عنوان پایلوت برای اجرای طرح انتخاب شده‌اند، عنوان کرد: اجرای موفق این طرح در دو شهرستان نقش مهمی در اجرای طرح در سایر نقاط کشور دارد و اگر طرح با توفیقات مورد نظر همراه باشد به صورت کلی در سراسر کشور تعمیم خواهد شد.

وی یادآور شد: برای اجرای طرح 4 کمیته تخصصی تشکیل و طی یک رویکرد 7 مرحله ای به مدت 2 سال قرار است موضوع مواد مخدر در این شهرستان ها مدیریت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات