خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
امام جمعه نطنز در مراسم نواختن زنگ انقلاب:
حجت الاسلام امینی گفت: در حفظ انقلاب همه باید نقش داشته باشند و وظیفه شما دانش آموزان این است که درس بخوانید و مجهز به علم ،معارف و علوم دینی روز شوید.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۵۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،حجت الاسلام و المسلمین روح الله امینی امام جمعه نطنز ضمن تبریک نزول اجلال امام راحل به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: آیه های قرآنی بسیاری قبل و بعد از انقلاب قرائت می شود و به این امر اشاره دارد که خدای عالم سرنوشت هیچ ملتی را عوض نمی کند مگر اینکه خودشان بخواهند. این نشان می دهد قانون و سنتهای الهی تغییر پذیر نیستند و در همه عصرها جاری هستند و در سطح خرد و کلان موضوعیت دارند.

وی افزود: از افتخارات مسلمین قوانینی است که خدای عالم به عنوان سنن تنظیم کرده که خدشه ناپذیر است و کسی را نمی توان پیدا کرد که چنین قوانینی به روز وضع کند.

امام جمعه نطنز بیان کرد: ملت ما چون مسلمان بود تصمیم گرفت بر مبنای اسلام و منویات اهل بیت سرنوشت خود را به دست بگیرد چراکه در گذشته همه کاره کشور آمریکایی ها بودند و در مسائل مختلف هر اراده ای که می کردند همان می شد.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: اراده صرف گفتن نیست بلکه به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای شعار سال" اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل" باید توأم با عمل باشد. اگر هزاران بار بگویید اقصاد مقاومتی و بر در و دیوار عالم نقش ببندد تا عمل در آن نباشد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی اضافه کرد: در این راستا میطلبد خودمان حرکت کنیم و این حرکت کردن ها متحمل هزینه های بسیاری است. در دوران انقلاب هزاران هزار شهید، جانباز، تبعیدی و مفقود الاثر داده ایم تا به اینجا رسیده ایم.

وی ادامه داد: امروز مسئولیت معلمین و فرهنگیان عظیم است که به نسلهای امروزی بگویند شما وارث انقلابید؛ باید بگویند کجا بودیم و به کجا رسیدیم.

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: علی رغم میل استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار، صهیونیسم جهانی، مزدوران منطقه و فتنه گران این انقلاب ماندنی است چراکه این اراده الهی است.

وی افزود: در حفظ انقلاب همه باید نقش داشته باشند و وظیفه شما دانش آموزان این است که درس بخوانید و مجهز به علم ،معارف و علوم دینی روز شوید. بحمدالله مکتب اسلام مکتب عمیقی است که هرچه می گذرد بر بالندگی آن افزوده می شود.
ارسال نظرات