خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در جمع کارکنان ناحیه امام صادق (ع) و قرار گاه عملیاتی سید الشهدا (ع) در سالگرد عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات سپاه گفت : رعایت اصول و ضوابط حفاظتی مهمترین عامل در موفقیت این عملیات بود.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، سرهنگ پاسدار حمید کمالی مسئول حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان به پیچیدگی و دشواری های عملیات والفجر 8 اشاره و گفت : کارشناسان نظامی دنیا در خصوص این عملیات انگشت بهت بر دهان گرفتند و طبق معادلات و محاسبه های نظامی این عملیات غیر قابل انجام بود .

 

وی در ادامه افزود : رزمندگان جبهه اسلام پس از یک سال طرح ریزی و مقدمات این عملیات و رعایت اصول حفاظتی و اصل غافل گیری توانستند در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح رژیم بعثی بایستند و یکی از افتخارات و پیروزی های بزرگ دفاع مقدس را رقم بزنند .

 

وی در پایان به پروژه نفوذ اشاره کرد و گفت : ما باید اولا منشاء نفوذ را شناسایی و آن را در نطفه ،خفه کنیم و یکی از راه های مقابله با نفوذ این است که به دشمن اطلاعات ندهیم و تصریح کرد رویکرد امروز سازمان حفاظت اطلاعات اقدامات آفندی و پدافندی است یعنی شناسایی دشمن و نقشه های او را  در نطفه نقش بر آب کردن.

 

نمایشگاه دستاورد های حفاظت ، پخش مجموعه کلیپ های حفاظتی و تجلیل از فعالان در حوزه حفاطت از دیگر برنامه های امروز بود .

ارسال نظرات