خبرهای داغ:
احمدی در مراسم مشاوره مددجویان کمیته امداد گفت: بزرگسالان جامعه هدف آسیب پذیر این طرح مشاوره ای هستند لذا با توانمندسازی این افراد می توان جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۹۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای بیش از 150 نفر از مدد جویان کمیته امداد شهر ورزنه جلسه مشاوره در خصوص مشکلات خانواده و نحوه برخورد با مشکلات جامعه و خانواده در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مشاوره و راهنمایی در این جلسه با بیان اینکه مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی، نیازمند مشاوره هستند، گفت: رسالت کمیته امداد در عرصه اجتماعی و تحلیل آسیب های اجتماعی، به نوعی پیشگیری محسوب می شود و در زمینه تحقق این امر مشاوره و حمایت می تواند بهترین راهکار باشد.

هاجر احمدی دستجردی ضمن تاکید بر لزوم پرداختن به مسائل روان شناختی و نقش آن در پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی افزود: بزرگسالان جامعه هدف آسیب پذیر این طرح مشاوره ای هستند چرا که انسان هرچه بزرگتر می شود، مشکلاتش نیز بزرگ است لذا با توانمندسازی این افراد می توان جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم اما باید در گام نخست می بایست اقدام به شناسایی و هدایت آنها کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی، نیازمند مشاوره هستند تا بتوانند با مدیریت اقتصادی مناسب و سبک زندگی اسلامی آشنا شوند و آن را در زندگی خود به کار بندند.


ارسال نظرات