خبرهای داغ:
ساداتی نژاد گفت: انسجام و وحدت ریل توسعه و پیشرفت آینده‌ی شهرستان است و برای ترسیم آینده‌ای درخشان راهی جز انسجام وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۰۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، نماینده‌ی کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی حضور خیران منطقه در عرصه های مختلف را ستودنی عنوان کرد و گفت:  در ساختارهای بهداشت،  آموزش  و فرهنگ نقش خیران شهرستان احساس می شود و این حضور عزتمندانه در عرصه سازندگی شهرستان قبال تقدیر است.

سید جواد ساداتی نژاد این مطلب را نشان از ظرفیت فوق العاده‌ی مردمی برای توسعه‌ی منطقه خواند و اظهار کرد: برای پیشرفت باید ظرفیت‌های مردمی را جدی گرفت و به آن تکیه کرد.

وی انسجام و وحدت را تنها عامل پیشرفت و توسعه‌ی آران و بیدگل دانست و تاکید کرد: شهرستان شدن آران و بیدگل، دستیابی به شاخص بیکاری ۴ درصدی و رسیدن به جایگاه بی نظیر در استان اصفهان تنها نمونه‌هایی از ثمره‌ی حفظ یکپارچگی و وحدت در آران و بیدگل است.

نماینده‌ی کاشان و آران و بیدگل با بیان این که اختلاف تنها دشمن مردم در شهرستان است خاطر نشان کرد: انسجام و وحدت ریل توسعه و پیشرفت آینده‌ی شهرستان است و برای ترسیم آینده‌ای درخشان راهی جز انسجام وجود ندارد.

 

ارسال نظرات