خبرهای داغ:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برکناری فرماندار اصفهان رنگ و بوی سیاسی دارد و این موضوع نگران کننده است.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۷۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،حمید رضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز افزود: برکناری و تغییر فرماندار در آستانه انتخابات کار غلطی بوده این در شرایطی است که کشور وارد فضای انتخابات شده است.
وی با اشاره به تشکیل هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس و شوراها در اصفهان اذعان داشت: هیات اجرایی انتخابات نیز در حال شکل گیری است لذا برکناری فرماندار در این شرایط که انتخابات وارد مرحله اجرا شده کار غیر معقول و غیر منطقی است.
 نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر این که فرماندار سابق اصفهان تاکنون در طی دو دوره انتخابات هیچ کار تخلفی انجام نداده است تصریح کرد: در  طی برگزاری دو دوره انتخابات در زمان اقای کفیل هیچ تخلفی ثبت نشده است.
وی اضافه کرد:  با توجه به این که دولت اعلام می کند دولت اعتدالی است چرا در آستانه انتخابات اقدام به برکناری فرماندار می کند و تحمل ندارد و این موضوع جای سئوال دارد.
وی ادامه داد: نمایندگان اصفهان  از تغییر فرماندار بسیار معترض هستند  و اعتراض  خود را تا بالاترین مراجع کشور اعلام کرده اند  چرا که این برکناری رنگ و بوی سیاسی دارد و باید دولت بی طرفی خود را در انتخابات حفظ کند و این موضوع نگران کننده است.
 فولادگر از زحمات کفیل فرماندار سابق اصفهان تشکر کرد.
ارسال نظرات