خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در تشریح وظایف حوزه‌های علمیه گفت: تبیین درست دستاوردهای انقلاب، معرفی شاخصه‌های اصلی انقلابی‌گری، معرفی معیارهای اصلی انقلاب و جدا کردن وصله‌های ناجور از انقلاب از جمله این وظایف است
کد خبر: ۸۸۳۳۶۶۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اضفهان ، حجت‌الاسلام میثم حاجی احمد  در نشست سیاسی با موضوع بصیرت‌افزایی در مدرسه علمیه حضرت فاطمه(س) فلاورجان به اهمیت شیعه و قدرت شیعه اشاره کرد و اظهار داشت: ایران پایگاه اصلی شیعه در دنیا و پایگاه اصلی قیام امام زمان(عج) است؛پیامبر اکرم(ص) فرمودند که هیچ کس از پل صراط نمی­‌گذرد مگر اینکه محبت اهل بیت را در قلبش داشته باشد.

وی در ادامه با بیان خصوصیات نظام انقلاب اسلامی در تشریح وظایف حوزه‌های علمیه افزود: تبیین درست دستاوردهای انقلاب، معرفی شاخصه‌های اصلی انقلابی‌گری، معرفی معیارهای اصلی انقلاب و جدا کردن وصله‌های ناجور از انقلاب از جمله این وظایف است، چرا که مردم در طول 38 سال نشان دادند که با نظام و رهبری نظام هیچ مشکلی ندارند بلکه با فسادهای رایج در جامعه مشکل دارند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان با بیان این سؤال که آمریکا با مردم ایران و انقلاب اسلامی چه کار دارد، گفت: این سؤالی است که اگر درست پاسخ داده شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و وظایف قشر طلبه که به آن اشاره شد به راحتی انجام می‌گیرد.

حاجی احمد اضافه کرد: تحریم‌ها، ترورها، ایجاد فتنه‌ها و عمل نکردن به وعده‌ها در مذاکرات از طرف آمریکا نشان می‌دهد که آن‌ها هستند که به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه بیان داشت: اصلی‌ترین گفتمان انقلاب ما استکبارستیزی و جنگ با کدخدایان دنیا و اثبات خدای واحد است همان‌گونه که 124 هزار پیامبر نیز چنین وظیفه‌ای داشتند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان با اشاره به آیات 51 سوره مائده، 138 و 189 نسا و همچنین 18 و 29 آل عمران چگونگی برخورد با دشمن را بیان و تأکید کرد: باید مانع رسیدن آمریکا به اهداف شومش شویم و با دشمن خود مبارزه کرده و از رهبر خود دفاع کنیم.

حاجی احمد ضمن بیان تأثیر شبکه‌های ماهواره‌ای بر خانواده‌ها، نوع رفتار و تغییر دید به انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین اهداف آمریکا از طریق شبکه‌های مجازی دنبال می‌شود و همه طلبه‌ها باید سواد فضای مجازی را داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: استفاده از فضای مجازی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نباید موجب فساد، گناه و تقویت دشمن شود، بلکه باید کار فرهنگی درست انجام شود.

ارسال نظرات