خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان اصفهان خبرداد:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان اصفهان گفت: انفجار مواد محترقه دست ساز در خیابان اشراق، امروز برای 6 نوجوان حادثه ساز شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۷۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج نیوز ، بهزاد بزرگزاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی اصفهان در گفتگو با بسیج نیوز گفت: در ساعت 14 امروز یک مورد انفجار در خیابان اشراق به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ های ایستگاه های 6 و 19 به محل حادثه اعزام شدند.
بزرگزاد افزود: این حادثه در ساختمانی دو طبقه روی داد که طبقه زیرین آن محل تهیه مواد محترقه و خطرناک چهارشنبه سوری بود.
وی اضافه کرد: شیشه ها و درب این منزل مسکونی شکسته شده است و تاثیرات این انفجار به حدی بود که تا ۱۲ خانه مجاور را دچار لرزش کرد.
وی با ابراز ناراحتی اضافه کرد: در این انفجار متاسفانه 6 نوجوان دچار حادثه سوختگی شدید شدند که حال دو نفر از آنان وخیم اعلام شده و 4 نفر دیگر در وضعیت سوختگی های سطح دو  و سه می باشند.
این جوانان حادثه دیده بلافاصله و با تدابیر پیش بینی شده آتش نشانی به اورژانس منتقل شدند و اقدامات لازم صورت گرفت. 
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: مواد محترقه دست‌سازی که توسط فروشگاه‌های رنگ‌فروشی به فروش می‌رسد و در اختیار جوانان و نوجوان قرار می‌گیرد باعث بروز حوادث ناگواری خواهد شد.
وی تصریح کرد: مواد دست‌ساز محترقه علاوه بر آتش‌گیر بودن خاصیت انفجاری داشته که عمدتاً بر اثر اصطکاک گرمای بدن افراد، در دستان آنان منفجر می‌شود.
ارسال نظرات