خبرهای داغ:
بر اساس اعلام مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خمینی شهر تاکنون بالغ بر 8 دستگاه اتوبوس از شهرستان خمینی شهر تحت عنوان راهیان نور به جنوب کشور اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۵۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

مسلم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خمینی شهر گفت: با عنایت به اینکه اردوهای راهیان نور مورد توجه ویژه رهبر معظم انقلاب می باشد و اثر معنوی بالایی در وجود شرکت کنندگان در این اردوها گذاشته و موجبات انس بیش از پیش هم میهنانمان با شهدا و رزمندگان آن دوران را فراهم نموده است، مسئولین مربوطه در این شهرستان نیز حد اکثر توان خود را در راستای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار نمودن تمامی اعزام ها بکار بستند.

امینی با اشاره به برگزاری همه ساله اعزام های ارودهای راهیان نور در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 8 دستگاه اتوبوس(یعنی حدود 320 نفر) در قالب اعزام های خانوادگی به جنوب کشور اعزام شدند که همراه هر کاروان یک نفر روحانی، یک نفر راوی و یک نفر مسئول اتوبوس نیز حضور داشته اند.

وی در ادامه افزود: برنامه ریزی برای این اعزام ها از زمان حرکت تا بازگشت به صورت چهار روزه بوده و از بیست و هشمین روز از اسفندماه سال گذشته شروع شده است و آخرین اعزام ما در هشمین روز از فروردین ماه خواهد بود و صبح روز یازدهم هم بازگشت این کاروان می باشد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خمینی شهر عنوان کرد: اردوگاه شهیدکاظمی اهواز پذیرای تمام زائران خمینی شهری در این روزها بوده و خواهد بود.

گفتنی است دانشجویان خمینی شهری هم از روز بیست و چهارم تا بیست و هشتم اسفند سال گذشته از این مناطق بازدید نمودند.

شایان ذکر است تعداد بسیار زیادی هم با تماسهای تلفنی خود جهت حرکت با وسیله نقلیه شخصی به آن مناطق با ما هماهنگی داشته اند.

مسلم امینی در پایان گفت بدیهی است با این نوع کارها که رنگ و بوی دین و معنویت می دهد و راهی برای اتصال بیش از پیش به معبود و تزکیه نفس می باشد، بتوانیم مشت آهنین محکمی در دهان دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و دین مبین اسلام بزنیم.

ارسال نظرات