خبرهای داغ:
فرمانداری نایین نماینده اجرایی دولت در یک شهرستان است که بار سنگینی از انتظارات و توقعات مردمی است که از نظام ،تنهاعملیاتی شدن خدمات را دارند.نماینده نایین حفظ امانت مردم را در همه ابعاد ضروری و مهم تلقی کرد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۸۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸

به گزارشخبرگزاري بسيجازنايين،در این مراسم عباسعلی پوربافراتی نماینده شهرستان های نایین و خوروبیابانک گفت : تکریم به معنای تقدیر از کسانی که خدمتی ارائه کردند و هشداری استبرای قبول مسئولیت دشواری که ادامه راه این خدمت باشد.

وی افزود : مسئولیت های نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران است و باید از آن حفاظت وپاسداری کنیم

پوربافرانی تصریح کرد : ما بعنوان یک امانت دار بایستی در مسئولیتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم به نحو مطلوب خدمات را به مردمی که نماینده آن ها هستیم ارائه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مهم جایگاه فرمانداری گفت :فرمانداری نایین نماینده اجرایی دولت در یک شهرستان است که بار سنگینی از انتظارات و توقعات مردمی است که از نظام ،تنهاعملیاتی شدن خدمات را دارند.نماینده نایین حفظ امانت مردم را در همه ابعاد ضروری و مهم تلقی کرد.

وی نایین را شهر آیت الله نایینی و بسیاری از دولتمردانی عنوان کرد که امروز باعث افتخار ماست که نایینی هستیم.

پوربافرانی با تاکید بر حفظ جایگاه شهرنایین گفت: مسئولین استانی وشهرستان بعنوان مسئول بایستی پیگیر مسائل و مشکلات باشند چرا که بایستی به شأن و جایگاه واقعی نایین در استان و کشور برسیم.

وی با بیان مشکلات شهرستان و همچنین کم توجهی مسئولین استانی بر دلسوزانه و تلاش حداکثری مسئولین و خدمت به مردم تاکید کرد.

نماینده نایین در ادامه گفت :مصادیق مسئولین استانی نباید شاخص جمعیت باشد بلکه نایین و خوروبیابانک با وجود یک سوم وسعت استان اصفهان بایستی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد : قطعا از ابتدای انقلاب اسلامی خدمات بسیاری انجام شده که با شرایط امروزی نایین قابل مقایسه نیست در همه دولت ها اقدامات بسیار خوبی انجام شده ولی این برای شهر آیت الله نایینی مناسب نیست

پوربافرانی در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:انتخابات تضمین کننده حفظ و بقای نظام است و باید با حضور 100 درصدی ما تحقق پیدا کند.وی به شاخص مهم انتخاب اصلح اشاره و بیان کرد : نمی توانیم براساس آیتم هایی که در فضای مجازی وجود دارد اصلح چه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ملاک و معیار خودش را دارد

نماینده نایین در پایان از مسئولین استانی خواستار رسیدگی و رفع مشکلات شهرستان های نایین و خوروبیابانک شد.

گفتنی است در این مراسم در حکمی آقای محمود جمالی از طرف استاندار اصفهان به عنوان فرماندار جدید شهرستان نایین منصوب و از زحمات سهراب نجفی مظفری ، فرماندار سابق شهرستان تقدیر شد.

ارسال نظرات