خبرهای داغ:
مسلم امینی
غلامرضایی در همایش بصیرتی یاوران انقلاب خمینی شهر:
عصر دیروز نشست روشنگری و بصیرتی یاوران انقلاب با سخنرانی استاد غلامرضایی و با حضور بییش از 300 نفر از خواهران و برادران خمینی شهری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۰۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛در این برنامه که در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، با محوریت حضور حد اکثری و شاخص های کاندیدای اصلح با سخنرانی استاد غلامرضایی-از هادیان سیاسی استانی- اجرا شد.

غلامرضایی گفت: از ملاکهای مهم تشخیص فرد اصلح در بین کاندیداهای انتخابات، میزان روحیه انقلابی گری و تعهد قلبی و عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام عظمای ولایت می باشد.

وی افزود: فرد یا افراد مورد نظر شما باید توانایی بهبود بیش از پیش مسائل و موارد کشور عزیزمان را در همه زمینه ها با توکل به خدا و عزمی راسخ سرلوحه کارها و نهایت اهداف خود قرار دهند.

استاد غلامرضایی با اشاره به واردات کالاهای غیر ضروری خاطرنشان کرد: از اموراتی که لازم است رئیس جمهور این مملکت به آن توجه ویژه داشته باشد اصلاح همین واردات بی رویه کالاهای غیرضروری است که اثر بسیار نامطلوبی بر اقتصاد کشور دارد.

سخنران ویژه این مراسم یاد اوری کر: در انتخاب خود آگاهانه عمل کنید و حد اقل به فرد یا افرادی رای بدهید که روحیه اشرافی گری نداشته باشند و حامی مستضعفین و مقابل مستکبرین باشند.

این هادی سیاسی در خمینی شهر عنوان کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهیری حضور حد اکثری و اصل شرکت در انتخابات بر همه لازم است و این میسر نمی شود مگر اینکه تک تک شما خواهران و برادران در سطح جامعه نسبت به آن فرهنگ سازی نمایید.

گفتنی است پس از این برنامه لحظاتی از محضر سیدعلی مشیر صدری فرمانده ناحیه استفاده شد و سپس همایش ابلاغ و توجیه برنامه های بسیج دهها میلیونی رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج خمینی شهر در قالب کارگاههای تخصصی صورت پذیرفت.


ارسال نظرات