خبرهای داغ:
محمد گل زاده
مدیر اجرایی آستان مقدس امام‌زاده محمد هلال(ع) خبر داد:
همزمان با فرخنده روز نیمه شعبان، کاروان پیاده‌روی «هلال تا جمکران» برای حضور در جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران اعزام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۱۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازآران وبیدگل، کاروان پیاده روی «هلال تا جمکران» در آستانه‌ی روز میلاد امام عصر(عج) برای حضور در جشن میلاد صاحب الزمان(عج) در مسجد مقدس جمکران، به سوی این مکان اعزام خواهد شد.

مدیر اجرایی آستان مقدس امام‌زاده محمد هلال(ع) با اعلام این خبر افزود: شرکت کنندگان این برنامه که برای نهمین سال پیاپی برگزار می‌شود، مسیر یک صد کیلومتری حرم مطهر امامزاده محمدهلال(ع) تا مسجد مقدس جمکران را پیاده خواهند پیمود.

سید جواد تکیه هدف از برگزاری این آیین را پاسداشت فرهنگ مهدویت و انتظار عنوان کرد و گفت: کاروان حرکت خود به سمت مسجد جمکران را صبح روز ۱۴ شعبان آغاز و با عبور از شهرهای نوش‌آباد، محمدآباد، مشکات، سفید‌شهر، آب شیرین و سن‌سن در روز نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان خصوصا جوانان از این برنامه تصریح کرد: کاروان پیاده روی سال گذشته با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از اهالی آران و بیدگل برگزار شد و پیش بینی می شود امسال استقبال بهتری را شاهد باشیم.

تکیه از آستان مقدس محمدهلال(ع)، مجمع راهیان جمکران و ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به عنوان مجریان برگزاری کاروان نام برد و اظهار کرد: ختم ۱۰ هزار صلوات، قرائت دعای عهد، سخنرانی، مداحی و منقبت‌خوانی امام زمان(عج) و برپایی نماز امام زمان(عج) از جمله برنامه‌های مذهبی و فرهنگی این کاروان خواهد بود.

به گفته‌ی مدیر اجرایی آستان مقدس امام‌زاده محمد هلال(ع) علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به دفتر فرهنگی و قرآنی حرم مطهر هلال بن علی(ع) مراجعه کنند.

 

ارسال نظرات