خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری راهپیمایی در محکومیت تعرض به رهبر شیعیان بحرین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شش شهرستان استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۶۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار بسیج نیوز، اظهار کرد: نیروها و رژیم آل خلیفه بار دیگر با حمله وحشیانه به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین خوی پلید و پست خود را نمایان کردند.

جعفر عسگری بابیان اینکه تعدادی از حق‌طلبان بحرینی نیز در چند روز گذشته به دست عمّال رژیم بحرین به شهادت رسیده‌اند، گفت: آن‌ها قطعاً باید بدانند که خون این شهیدان دامان آن‌ها را خواهد گرفت و به زیر خواهد کشیده خواهند شد.

وی بابیان اینکه این رفتارهای پلید از سوی کشور ما همواره محکوم‌شده است، اظهار کرد: مردم فهیم و همیشه درصحنه اصفهان بار دیگر در محکومیت تعرضات رژیم آل خلیفه نسبت به رهبر شیعیان و آزادی خواهان بحرین روز جمعه پس از نماز عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هم‌صدا با مردم شهر اصفهان در شهرستان‌های آران و بیدگل، کاشان، نجف‌آباد، شهرضا و خمینی‌شهر نیز راهپیمایی صورت خواهد گرفت.

به گزارش صاحب‌نیوز، نظامیان رژیم آل خلیفه صبح روز دوم خرداد 1396 بعد از گذشت محاصره بیش از 300 روزه فداییان آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین در منطقه الدراز، به همراه ده‌ها خودروی زرهی به‌طرف منزل این عالم بزرگوار یورش بردند.

به گفته منابع محلی بحرین، نظامیان رژیم آل خلیفه با یورش به منزل آیت‌الله عیسی قاسم، وی را دریکی از اتاق‌های منزل حبس کرده‌اند و اجازه نزدیک شدن افراد موجود در منزل را به آن اتاق نمی‌دهند؛ تاکنون هیچ‌گونه خبری از وضعیت جسمانی این مرجع عالی‌قدر گزارش نشده است.

ارسال نظرات