خبرهای داغ:
ابطحی: شهادت پنجمین شهید مدافع حریم آل الله را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، مردم شهید پرور شهر درچه،خانواده محترم و بازماندگان شهید را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۹۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه:  نماینده شهرستان خمینی شهر آسمانی شدن شهید مدافع حرم جواد محمدی را تبریک و تسلیت عرض نمود.

سید محمد جواد ابطحی طی مصاحبه تلفنی با خبرنگار بسیج، شهادت پنجمین شهید مدافع حریم آل الله را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، مردم شهید پرور شهر درچه،خانواده محترم و بازماندگان شهید تسلیت گفت.

وی افزود: همان گونه که جوانان انقلابی در دوران هشت سال دفاع مقدس با پایمردی و استقامت در مقابل دشمنان حماسه آفریدند، این روزها نیز شاهد رشادت های عباس (ع) گونه و غرور آفرینی نسل سوم انقلاب و جوانان مؤمن این مرز و بوم در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت خصوصاً حضرت عقیله بنی هاشم و حضرت رقیه سلام الله علیهما هستیم.

ابطحی در ادامه با اشاره به روحیه شهادت طلبی در بین جوانان این مرز و بوم گفت: شهر شاهد نمونه کشور نیز همچون گذشته، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نموده و هر بار نظاره گر تقدیم شهیدی به اسلام هستیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی خمینی شهر در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان شهید جواد محمدی، از خداوند منان علو درجات این شهید عزیز و برای خانواده و دوستانش طلب صبر نمود.
ارسال نظرات