خبرهای داغ:
مسئول بازسازی بیمارستان شهر درچه: با راه اندازی بخش درمانی، پرستاران و پزشکان متخصص در این بخش به صورت ۲۴ ساعته اقدام به سرویس دهی به مردم شهر درچه می نمایند.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۵۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه؛ مسئول باز سازی بیمارستان شهر درچه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: کار باز سازی و راه اندازی این درمانگاه از دو ماه قبل شروع شد و در حال حاظر حدود ۹۰ درصد روند بازسازی اورژانس درمانگاه شبانه روزی به انجام رسیده است و امیدواریم روز عید فطر شاهد افتتاح بخش اول این بخش درمانی در شهر درچه باشیم و خدماتی شایسته مردم شهر شاهد نمونه کشور به مراجعه کنندگان ارائه نماییم.
امید فردین مهر در مورد هزینه باز سازی درمانگاه افزود: حدود مبلغ  ۸۵ میلیون تومان تا کنون هزینه بازسازی و  راه اندازی فاز اول درمانگاه شده است و  صد میلیون تومان دیگر نیاز مالی جهت خرید  تجهیزات شامل تخت بیمارستانی، دستگاه نوار قلب، شوک الکتریکی، تجهیزات پرستاری و اداری مورد نیاز است.
وی گفت: با راه اندازی بخش درمانی، پرستاران و پزشکان متخصص در این بخش به صورت ۲۴ ساعته اقدام به سرویس دهی به مردم شهر درچه می نمایند و در مراحل بعدی از متخصصان در بخش، دندانپزشکی، متخصص زنان، ارتوپدی، چشم پزشکی، اورولوژی و تخصصی اطفال استفاده خواهد شد.

فردین مهر در مورد سابقه بیمارستان شهر درچه افزود: درمانگاه شهر درچه از لحاظ مکانی و زیر بنایی آمادگی و بستر مناسبی دارد که متاسفانه به خاطر عدم استفاده و مستهلک شدن بخش های مختلف از کار افتاده و مقداری از آن تخریب شده است و با دید راه اندازی مجدد بیمارستان باید چهار برابر این مبلغ هزینه  پیش بینی شود.
مسئول باز سازی بیمارستان شهر درچه افزود: از طرف شهرداری مبلغ ده میلیون تومان حهت باز سازی بخش درمانی کمک شده است و تنها راه کار راه اندازی و احیای مجدد این بیمارستان، کمک مردمی و خیرین شهر درچه است که با کمک های هر چند اندک در بازسازی و احیای بیمارستان شهر قدم بردارند تا مردم شهر از امکانات این بیمارستان استفاده نمایند.
فردین مهر از جلسه خیرین که روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ساعت ۹ صبح در بیمارستان وفوریتهای پزشکی ۲۲ بهمن شهر درچه  با حضور مسئولین و اعضای شورای شهر برگزار خواهد شد خبر داد و از مردم نیکو کار شهر شاهد نمونه کشور خواست جهت یاری و تکمیل بیمارستان به جمع خیرین شهر بپیوندند و در این امر خیر شریک باشند.

ارسال نظرات