خبرهای داغ:
مرتضی امیرحاجلو
رئیس حوزه علمیه چادگان
جلسه استادیار شجره طیبه صالحین با سرمربیان ومربیان و فرمانده وجانشین ناحیه مقاومت بسیج چادگان، در روستای مشهد کاوه در جوار امامزاده حیدر بن علی علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۸۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
در این جلسه امام جمعه شهر رزوه و استادیار شجره طیبه صالحین با اشاره به شبهای قدری که پشت سر گذاشتیم ابراز امیدواری کردند که این اعمال مورد قبول درگاه خدا قرار گیرد و از شبهای باقی مانده بتوانیم استفاده کافی ببریم. حجت الاسلام والمسلمین سعید کریمی به روایتی از امام صادق علیه السلام اشاره کرد که می فرمایند اعمال ما در شب نوزدهم تعیین، در شب بیست ویکم تایید و در شب بیست وسوم به امضاء می رسد. از خدای متعال درخواست می کنیم که سال معنوی  وخوبی را داشته باشیم به همراه تغییرات و مقدرات خوب برای ما.

وی داستان شخصی را بیان کرد که در مسیر رفتن به حرم مطهر امام رضا علیه السلام خدمت آیت الله بهجت رسید و از ایشان خواست او را نصیحت کنند، ایشان در جواب، رو کردند به حرم امام رضا و فرمودند هر آنچه که امام رضا دوست دارد عمل کن و هر آنچه که دوست ندارد عمل نکن. این یعنی تبعیت از ولایت.

در ادامه حجت السلام والمسلمین حسین اسکندری رئیس حوزه علمیه برادران چادگان و سرمربی حلقه صالحین با دعای قبولی طاعات وعبادات برای اعضای شجره طیبه صالحین و ضمن قدردانی از سرداران سپاه به دلیل حمله موشکی به تروریستهای داعش، افزودند: در این حمله موشکی مردم ایران بسیار خوشحال شدند وسؤال این جاست که اگر آمریکا هم در این حمله واکنش نشان می داد عکس العمل مردم ما باز این گونه بود یا بحث سایه جنگ را مطرح می کردند؟

رئیس حوزه علمیه امام حسن عسکری علیه السلام گفت: در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدارِ دانشجویان که موضوع « آتش به اختیار» را بیان کردند دو نکته را می توان برداشت کرد: اوّل، کار فرهنگی، دوم : مطالبه گری. هرجا هر کار فرهنگی می لنگد منتظر فرماندار یا شهردار نباشیم، در اردوها در کار فرهنگی در روستا وشهر منتظر بودجه نباشیم  هر جا دیدیم  در سازمان یا نهادی، مسئولی کوتاهی می کند نباید ساکت باشیم آتش به اختیار یعنی امر به معروف ونهی از منکر. در رابطه با همین سند 2030 باید اعتراض کنید ومطا لبه گر باشید. هر جا به روحانیت بی احترامی وتوهین شود آتش به اختیارانه عمل کنیم وجلوی آن بایستیم. در بحث ورود بانوان به ورزشگاه موضع نشان دهیم در رابطه با برجام هم همین طور. گروه ها وتشکل های انقلابی تشکیل دهیم، تجمع های قانونی داشته باشیم و اعتراض کنیم.

در ادامه حجت السلام والمسلمین اسکندری به سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره کردند و گفتند: در ایران سبک زندگی عوض شده، سبک تفکرات هم نسبت به شهادت و ایثار و از خود گذشتگی ها تغییر کرده است. هدف دشمن جدا کردن ملت ایران از انقلاب و رهبری است در حلقه های صالحین در هر لباسی که هستیم نوجوانان و جوانان را به سمت ساده زیستی ،انقلابی گری ،شهادت طلبی  کار جهادی سوق دهیم وکاری کنیم که در 10سال آینده در هر روستا 20تا 30تا خانواده انقلابی ،مدافع حرم و... تربیت شده باشند وهدف ما باید این باشد که در این مسیر قدم برداریم .

ارسال نظرات