خبرهای داغ:
محمد گل زاده
مدیر اداره جهاد کشاورزی آران و بیدگل:
حسین فتاحی گفت: متاسفانه سال گذشته به خاطر عدم رعایت اصول و ضوابط، ۱۶ مورد قلع و قمع صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۰۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل؛ مدیر اداره جهاد کشاورزی آران و بیدگل به برگزاری سه هزار و ۲۰۰ نفر روز کلاس آموزشی در سال زراعی ۹۵- ۹۶ اشاره کرد و گفت: در این کلاس ها در تمام حوزه های مربوط به کشاورزی و دام، آموزش هایی به فعالان ارائه شد.

حسین فتاحی فعالیت پنج شرکت تعاونی در بخش کشاورزی و دام را یادآور شد و اظهار کرد: ۸۵ درصد از عرضه محصولات تحت پوشش تعاونی ها صورت می گیرد.

وی با ستودن فعالیت شبکه دامپزشکی شهرستان تصریح کرد: آران و بیدگل در جریان شیوع بیماری آنفولانزا در شهرستان های استان اصفهان توانست با تدبیرات این اداره، خود را از بیماری محفوظ نگه دارد و با وجود معدوم شدن سه میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه مرغ، در شهرستان چنین اقداماتی صورت نگرفت.

فتاحی امور اراضی را یکی از چالش های اداره خود معرفی کرد و ادامه داد: ضوابط و قوانین بسیاری در بهره برداری از اراضی وجود دارد که آگاهی از آن ها برای کسانی که قصد ورود در این حوزه را دارند، ضروری است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی آران و بیدگل هر گونه تغییر کاربری در زمین های کشاورزی و باغات را تخلف دانست و اظهار داشت: متاسفانه سال گذشته به خاطر عدم رعایت اصول و ضوابط، ۱۶ مورد قلع و قمع صورت گرفت.

ارسال نظرات