خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نایین با ارسال پیامی از حضور حماسی مردم ولایت مدار در مراسم استقبال و تشییع اعلام داشتند.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۹۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسيج از نایین، سرهنگ مسعود اکبری؛ فرمانده سپاه نایین با ارسال پیامی از حضور حماسی مردم ولایت مدار نایین در مراسم استقبال و تشییع شهدا تقدیر کردند.
متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با درود و سلام به شهدای هشت سال دفاع مقدس و ده شهید بزرگواری که امروز فضای شهر و دیارمان را با حضور خود عطراگین نمودند و حال و هوای معنویت و همدلی را در دیارمان زنده کردند .

امروز برگ زرین دیگری در تاریخ پر ارزش شهرستان نایین ورق خورد و ماندگار شد.

امروز شهرستان نایین، میزبان شهدای گمنام و خوش نام بود و انصافاً چه زیبا مردم خوب، خونگرم و شهیدپرور نایین مهمان نوازی کردند و با احترام از همه مردم عزیز، بزرگوار، مذهبی و نجیب شهرستان نایین، روستاهای کوهستان و بهارستان ،لای سیاه و لای رودشت، محله های زندوان و محمدیه، روستای مزرعه امام و شهربافران و از همه عزیزانی که همراهی و پشتیبانی نمودند، امام جمعه محترم، فرماندار محترم، مسئولین عزیزی که لطف نمودند و از نماینده محترم مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی که با ارسال پیام از حضور شهدا در شهرستان ابراز خرسندی نمودند و دریک کلام از همه، زن و مرد، کودک و بزرگ تشکر و قدر دانی می نمایم.

اگر لحظه های زیادی را بی صبرانه در انتظار حضور شهدا تحمل فرمودید و از تاخیری که به سبب دیر وارد شدن کاروان شهدا به شهرستان پیش آمد عذر خواهی میکنم. خصوصاً از مردم خوب محله زندوان که شاید نتوانسته فیض کامل از شهدا را داشته باشند.

در پایان از درگاه خداوند متعال می خواهم تا توفیق شهادت در راه خودش را نصیب ما فرماید.

پاینده و پیروز باشید

شنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۶

سرهنگ مسعود اکبری-فرمانده بسیج مقاومت سپاه شهرستان نایین
ارسال نظرات