خبرهای داغ:
ساعت 17 و ۳ دقیقه بعدازظهر روز گذشته بانک ملت تیران دچار حادثه آتش سوزی شد که نیروهای امدادی پس از دو ساعت و نیم فعالیت بدون وقفه و با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی آتش را بدون تلفات جانی مهار کردند.
کد خبر: ۸۸۹۸۳۴۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از تیران و کرون ؛ دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون در خصوص حادثه آتش سوزی در بانک ملت تیران ، اظهار کرد: این حادثه در ساعت 17 و ۳ دقیقه بعدازظهر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تیران اعلام شد که به علت گستردگی حادثه دو اکیپ از این مرکز برای مهار آتش اعزام شدند.
فرامز بیگدلی گفت: پس از انجام اقدامات اولیه توسط آتش نشانی تیران به دلیل گستردگی آتش سوزی نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی رضوانشهر و دو اکیپ از آتش نشانی شهرداری نجف آباد به محل حادثه فراخوانده شدند.
وی افزود: نیروهای امدادی پس از دو ساعت و نیم فعالیت بدون وقفه و با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی آتش را بدون تلفات جانی مهار کردند.
دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون خاطرنشان کرد: آتش سوزی در انبار، پارکینگ و بایگانی بانک ملت رخ داده و علت حادثه در دست بررسی است.
بیگدلی یادآور شد: خدمت رسانی بانک ملت برای مشتریان این شعبه بنا بر هماهنگی های انجام شده با استان در شعبه رضوانشهر و نجف آباد انجام خواهد شد و جای نگرانی برای مردم نخواهد بود.
 

ارسال نظرات