خبرهای داغ:
محمود فروزاد خبرنگاران را مناديان آگاهي و راويان نيك انديش عرصه اطلاع رساني خواند و از آنان تقدير كرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۰۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان،سرهنگ پاسدار محمود فروزاد در اطلاعيه اي روز خبرنگار را به خبرنگاران متعهد و دلسوز سرزمينمان،ايران اسلامي تبريك گفت.

در متن این اطلاعیه آمده است:۱۷مردادماه روزخبرنگار وسالروزشهادت شهیدصارمی را گرامي مي داريم وضمن تبریک این روزخدمت خبرنگاران و فعالان عرصه خبری،تلاش گران خستگی ناپذیرعرصه هاي سخت،به آنانيكه براي ثبت وقايع و حقايق در راه اعتلای ایران اسلامی از آسايش خود مي گذرند ارج می نهيم.
محمود فروزاد تلاشهاي صادقانه اين قشر پر تلاش را شايسته تقدير خواند و گفت: بی شک تلاشهای مخلصانه وصادقانه این عزیزان درپوشش خبری رویدادهای مختلف به منظورانعکاس واقعی اخبار وارتقاء سطح آگاهی جامعه مصداق بارز اين خدمت ارزشمند می باشد که شایسته تقدیر و سپاس است.
فرمانده سپاه گلپايگان خبرنگاران را روشنگر و جريان ساز خواند و گفت: به راستی این قشر زحمتکش می توانند با روشنگریهای خود در راستای هدایت افکارعمومی جامعه نقشی مهم و سازنده را ایفا کردهو راه پیشرفت جامعه را هموار نمایند چرا که خبرنگار با زبان گویا وچشمان بیدار خود مدافع حقوق اقشار مختلف مردم می باشد و مي توانند در اين مسير جريان ساز و هدايت گر باشند.

وي در ادامه با اشاره به 17 مرداد سالرزو شهادت شهيد محمود صارمي به دست گروهگ طالبان،رسيدگي به مطالبات خبرنگاران را خواستار شد و ابراز كرد:اینک ۱۷مرداد به عنوان روزخبرنگار بهانه ای است که یادی ازفعالان عرصه اطلاع رسانی داشته باشیم و ضرورت دارد مسئولان به دغدغه های این قشر خدوم توجه ویژه داشته باشند و ان شاءالله کورسوی امیدی در رسیدگی به مطالبات به حق وحداقلی خبرنگاران پدیدآید.
وي در پایان ضمن تقدیروتشکر اززحمات بی شائبه خبرنگاران ، ازخداوند متعال برای آنان سلامت وپیروزی توأم با اخلاص درعرصه خطیر اطلاع رسانی راخواستار شد.

ارسال نظرات