خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ی حوزه 14 محدثه(س) بسیج خواهران ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان:
حوزه 14 بسیج خواهران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری اردو های جهادی در تابستان 96 نمود.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۸۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، خواهر زمانی نسب فرمانده حوزه 14محدثه (س) بسیج خواهران گفت: در راستای  فرمایشات مقام معظم رهبری  و تأکیدات معظم له در خصوص بسیج سازندگی و اردو های جهادی این حوزه امسال نیز طبق سنوات گذشته اقدام به برگزاری اردوی جهادی در مدرسه شهید کرمی واقع در شهرک ولی عصر (عج) نموده است.
خواهر زمانی نسب گفت: امسال نیز طبق سال های گذشته شرکت در اردوی جهادی با استقبال ویژه بسیجیان مواجه شد و بسیجیان حوزه 14 و پایگاه های تابعه آمادگی خود را برای شرکت و اقدامات موثر در این زمینه اعلام داشتند.
وی در ادامه اظهار داشت: بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته اردوی جهادی حوزه 14 بسیج خواهران از تاریخ 28مرداد ماه 96 لغایت 2 شهریور ماه انجام می گیرد و همچنین برنامه های مختلف اعم از کلاسهای آموزشی و علمی، سخنرانی های مذهبی با حضور اساتید، جشنواره غذاهای سنتی و غیره اجرا می گردد.
وی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های شاخص این اردو برگزاری جشن ازدواج دو زوج به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) میباشد.
وی در پایان اضهار داشت: سعی و تلاش ما این خواهد بود که ان شاءالله در آمادگی فضای مدرسه برای سال تحصیلی جدید اقدامات موثر انجام دهیم تا دانش آموزان در فضای مناسب به تحصیل بپردازند .

ارسال نظرات